Compartiment Monitorizare Servicii Publice Edilitare

Activitatea de asigurare a condițiilor legale pentru realizarea investițiilor publice, de elaborare proiecte, asigurarea demarării investiţiilor.

I. Activitatea de asigurare a condițiilor legale pentru realizarea investițiilor publice

- Verificarea documentațiilor tehnico-economice, respectiv a propunerii tehnice și financiare pentru derularea procedurilor de achiziție publică de servicii și lucrări   care urmează a se realiza prin Direcția Tehnică;

- Întocmirea propunerilor de investiţii publice anuale structurate pe categorii de lucrări, respectiv investiţii în continuare, investiţii noi şi alte cheltuieli de investiţii, în vederea cuprinderii în proiectul de buget al municipiul Oradea pentru anul 2022 si rectificarilor de buget necesare, ulterior;

- Elaborarea programului anual de achiziții publice pentru obiectivele de investiții și cheltuieli curente derulate prin Direcția Tehnică, corelat cu bugetul aprobat atunci când este necesar;

- Urmărirea serviciului de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivele de investiții derulate prin Direcția Tehnică;

- Urmărirea serviciului de asistență tehnică-dirigenție de șantier pentru obiectivele de investiții derulate prin Direcția Tehnică;

- Întocmire liste de investiții;

 

II Activitatea de proiectare și verificare documentații tehnico-economice

- întocmire note conceptuale conform Hotărârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice pentru modernizare, reabilitare, amenajare străzi, amenajare parcări, alei, pasaje, poduri, giraţii, spații verzi, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, canalizare pluvială, iluminat public, iluminat arhitectural clădiri monument istoric, relocări rețele electrice pentru eliberare amplasament în vederea execuției obiectivelor de investiție etc.;

- elaborare teme de proiectare, caiete de sarcini pentru modernizare, reabilitare, amenajare străzi, amenajare parcări, alei, pasaje, poduri, spații verzi, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, canalizare pluvială, iluminat public, iluminat arhitectural clădiri monument istoric, relocări rețele electrice pentru eliberare amplasament în vederea execuției obiectivelor de investiție, servicii de supraveghere și cercetare arheologică în vederea descărcării amplasamentelor obiectivelor de sarcină arheologică etc.;

- elaborare referate de necesitate pentru achiziția contractelor de servicii de proiectare, respectiv, elaborare: expertize tehnice, studii de trafic, studii de fezabilitate (SF), studii geotehnice, studii topografice, documentaţii pentru obţinere avize, documentaţii pentru avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI), proiecte pentru obţinere autorizaţie de construire (PAC) proiecte tehnice pentru execuția lucrărilor (PT) etc., a achizitiei contractelor de execuţie a lucrărilor de investiţii (modernizare, reabilitare străzi, amenajare parcări, spații verzi, pasaje etc.);

- elaborare referate pentru achitare taxe pentru avize, anunțuri, curierat etc.;

- elaborare referate de aprobare, proiecte de hotărâre de consiliu, note de fundamentare, rapoarte de specialitate, expuneri de motive atunci când este  cazul pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici rezultați din studiile de fezabilitate, documentațiile de avizare a lucrărilor de intervenții în cadrul şedinţelor Consiliului Local al municipiului Oradea, aferente lucrărilor din cadrul Direcției Tehnice și a altor structuri, instituții subordonate Primăriei municipiului Oradea;

- elaborarea informării privind modul de ducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local pentru hotărârile inițiate;

- elaborare procese verbale de recepţie a documentaţiilor tehnico-economice pentru servicii de proiectare, asistență din partea proiectantului,verificare documentații, etc.);

- obţinere, prelungire certificate de urbanism, avize, acorduri solicitate în certificatele de urbanism, emise de către autorităţile abilitate, deținători de rețele; 

- depunere spre avizare a documentațiilor tehnico-economice, a programelor de control și pentru stabilirea fazelor determinante supuse controlului de către Inspectoratul de Stat în Contrucții;

- solicitare autorizaţii de construire/demolare aferente lucrărilor de investiţii;

- participarea ca membri în comisiile de evaluare a achiziţiilor publice;

- recepționarea serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivele de investiții din cadrul Direcției Tehnice, conform contractelor aferente;

2. Activitatea desfășurată de Direcția Tehnică prin Compartimentul Documentații Tehnico-Economice, pentru verificarea documentațiilor tehnico-economice elaborate pentru obiectivele din cadrul Direcției Tehnice constă în verificarea prealabilă în cadrul compartimentului, și asigurarea verificării acestora de către verificatori atestați în baza unui acord cadru privind servicii de verificare a documentațiilor tehnico-economice pentru construire, modernizare, reabilitare străzi, amenajare căi de acces rutier, amenajare spații de parcare, amenajare parcuri, construire, reabilitare pasaje, poduri, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, inclusiv utilitățile aferente acolo unde este cazul şi trafic rutier necesare a se realiza în municipiul Oradea:

- verificarea documentaţiilor tehnico-economice elaborate şi predate în baza contractelor de servicii încheiate, supunerea acestora spre verificare membrilor comisiei de recepție, întocmirea observațiilor și transmiterea acestora proiectantului pentru efectuarea corecțiilor;

- urmărirea serviciilor de verificare a documentațiilor tehnico-economice, efectuate în baza contractelor încheiate: elaborare comenzi, procese verbale de predare, întocmire proces verbal de recepție a serviciilor de verificare;

- pregătire documente care stau la baza achiziției acordului cadru pentru verificare documentații: caiet de sarcini, anexe privind estimarea valorii acordului cadru și a contractelor subsecvente, model de prezentare a ofertelor, estimarea duratelor de verificare pe faze de proiectare, estimare cantități, valori maxime și minime, raport de specialitate pentru aprobarea în Consiliul Local al municipiului a valorii acordului cadru, referat de necesitate a achiziției acordului cadru, notă internă de transmitere a documentelor către Serviciul Achiziții.

Este responsabil de actele întocmite prin aplicarea legislaţiei specifice.

Colaborează cu toate compartimentele din cadrul primăriei în vederea transmiterii de informații și soluționării competente și în timp util a cererilor justificate, conform specificului compartimentului de muncă.

Flutur Adrian - consilier - int. 166

Anghel Alina - consilier - int.  166

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut