Compartiment Monitorizare servicii de salubrizare

 

  1. Urmarirea aplicarii prevederilor contractului incheiat de administratia publica locala si operatorul licentiat la concesionarea serviciului de salubritate, verificarea  lucrarilor de salubrizare specifice realizate conform programelor de lucrari lunare, receptia activităţii de măturat, spălat, stropit, întreţinere a căilor publice si intretinere a spatiilor verzi aferente cailor publice in Municipiul Oradea:
    • Verificarea permanenta a modului  de efectuare a prestatiei  prin control obligatoriu in teren si verificare in aplicatia GPS aferenta serviciului  inclusiv a rapoartelor GPS puse la dispozitie de catre Prestator si intocmirea zilnica a  rapoartelor de constatare, confirmate de operator, privind cantitatea si calitatea prestatiei;
    • Verificarea, controlul si receptia prestarii serviciului de salubritate stradala de catre delegatul Primariei Municipiului Oradea care este responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract, împreuna cu delegatul operatorului.
    • Receptia prestarii serviciului are la baza rapoartele de constatare zilnice, rapoartele GPS ale utilajelor implicate in activitate, procesul verbal de receptie emis la sfarsitul lunii in care sunt centralizate toate datele cuprinse in rapoartele de constatare zilnice. Procesul verbal de receptie lunara este semnat de catre beneficiar (responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract, functionar public cu atributii similare si sef serviciu) si prestator.
  2. Indeplinirea tuturor  atributiile ce le revin in calitate de responsabili de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise ;
  3. Monitorizarea sesizarilor formulate de utilizatori cu privire la serviciul prestat de operatorul licentiat si urmarirea aplicarii prevederilor contractului incheiat de administratia publica locala si operatorul licentiat la concesionarea serviciului de salubritate, cu asigurarea inscrierii acestora in  documentele prevazute de legislatia in vigoare in vederea cuantificarii gradului de indeplinire a indicatorilor de performanta pentru serviciul de salubrizare;
  4. Solutionarea sesizarilor, reclamatiile primite in scris si telefonice sau prin audiente de la cetateni sau persoane juridice cu privire la salubrizarea in zona cailor de rulare, a peroanelor de asteptare din  statiile  aferente mijloacelor de transport in comun, starea tehnica a cosurilor de colectarea gunoiului montate in  statii aferente mijloacelor de transport in comun si a mobilierului urban  /  dotarilor aferente acestor statii;
  5. Intocmirea de studii, sinteze, informari, rapoarte, caiete de sarcini, note justificative, rapoarte de specialitate, proiecte de HCL,
  6. Participarea în comisiile de licitaţie a Primăriei  municipiului Oradea, atunci când sunt numiţi prin dispoziţia Primarului;
  7. Atributiile ce revin in calitate de coordonator dar si responsabil de lucrare/zona/contract, inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise.

 

  1. verificarea modului in care operatorul serviciului public de salubrizare respecta realizarea activitatii de colectare separata si transport separat a deseurilor menajere si a deseurilor similar precum si golirea recipientelor in vederea incadrarii fractiei pe categorii de deseuri(reziduale, biodegradabile sau reciclabile).
  • In acest sens operatorul serviciului public de salubrizare, operatorul Centrului de Management Judetean pentru tratarea deseurilor nepericuloase Oradea, operatorul statiei TMB din cadrul SMID Bihor si structura de specialitate cu atributii in acest sens din cadrul Primariei Municipiului Oradea va verifica in mod aleatoriu in baza unui program zilnic de verificare corelat cu graficul de colectare si transport a fiecarei fractii, conformitatea conținutului recipientilor și a sacilor pentru colectarea deseurilor. In acest sens se va fotografia/filma amplasamentele verificate precum si gradul de contaminare a deseurilor atunci cand este cazul. Pozele vor avea imprimata data si ora efectuatarii acestora. In cazul in care se constata ca fractiile care contin deseurile reciclabile si deseuri biodegradabile sunt contaminate conform prevederilor Regulamentului de salubritate aceastea vor fi incadrate la deseuri reziduale si vor fi marcate de catre operatorul de salubritate cu autocolante “Neconform” instiintand si Politia Locala despre acest fapt.
  1. verificarea si vizarea decontului cu beneficiarii - persoane fizice sau asimilate acestora, instituții publice și persoane juridice cărora le-a fost impusă taxa specială de salubrizare și care au beneficiat de servicii de salubrizare și nu au contracte de prestări servicii de salubrizare încheiate.
  • Decontarea serviciilor către operator se va face la tarifele aprobate de către Consiliul Local.După verificarea și vizarea decontului de catre structura de specialitate cu atributii in acest sens din cadrul Primariei Municipiului Oradea, operatorul de servicii va emite factura pentru sumele de încasat din taxa specială. Decontarea va fi efectuată în baza contractului încheiat de Municipiul Oradea cu operatorul de salubrizare.
  1. Verificarea:
  • starii incintelor din cadrul asociatilor de proprietari:
  • a curateniei platformei interior si exterior, starea incintelor daca sunt deteriorate;
  • a dotarii cu cu recipiente şi containere de colectare corespunzator prestarii operatiunii, in conditii optime, pedale, inscriptionarea recipientilor, containerelor si autovehiculelor care presteaza operatiunea de colectare separată şi transport separat al deşeurilor cu autocolante care vor contine imagini reprezentative care fac obiectul cestei operatiuni;
  • a modului in care operatorul respecta graficul de ridicare a recipientilor.
  • verificarea modului in care sunt spalati recipientiii de colectare a deseurilor reziduale, biodegradabile si reciclabile (fractia uscata), cu frecventa minima de 2 ori/an.
  1. verificarea desfasurarii campaniilor de colectare a deseurilor voluminoase ;
  2. Solutionarea sesizarilor, reclamatiile primite in scris si telefonice sau prin audiente de la cetateni sau persoane juridice cu privire la prestarea serviciului de salubritate stradala;

Relaţiile interne :

PRIMAR:

- primeste informări privind :                                            

  • asigurarea salubrizării pe teritoriul municipiului Oradea
  • asigurarea serviciului de dezinsectie, dezinfectie, deratizare
  • de gestionare a problemei cainilor comunitari
  • de ecarisaj ( colectarea cadavrelor animalelor   si pasarilor de pe teritoriul  municipiului Oradea
  • administrarea grupurilor sanitare publice
  • primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului  Monitorizare Servicii de salubrizare
  • transmite dispozitii, corespondenta, note de audienta

VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice):

- primeste informări privind :                   

  • asigurarea salubrizării pe teritoriul municipiului Oradea
  • asigurarea serviciului de dezinsectie,dezinfectie,deratizare
  • de gestionare a problemei cainilor comunitari
  • de ecarisaj (colectarea cadavrelor animalelor si pasarilor de pe teritoriul municipiului Oradea
  • administrarea grupurilor sanitare publice
  • primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Monitorizare Servicii publice  de salubrizare
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.

DIRECTOR  EXECUTIV

  • primeşte informări privind activitatea Compartimentului  Monitorizare Servicii de salubrizare;
  • primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Monitorizare Servicii de salubrizare dupa validarea acestora de catre functionarii publici direct responsabili de aceste activitati inclusiv Director Executiv Adjunct  coordonator;
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie ;
  • transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT:

  • urmarește și verifică activitatea Compartimentului  Monitorizare Servicii de salubrizare;
  • verifica stabilirea de catre Seful Compartimentului a sarcinilor de serviciu  pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite ,aprobate si difuzate  conform  OSGG nr. 600 din  20 aprilie 2018  pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, urmărind o încărcare judicioasă a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;
  • coordoneaza si stabileste activitatea Compartimentului Monitorizare Servicii de salubrizare si  evalueaza  activitatea acestuia;
  • primeşte informări privind activitatea Compartimentului Monitorizare Servicii de salubrizare;
  • primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului  Monitorizare Servicii de salubrizare;
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie ;
  • transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
  • prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local aferente domeniului de activitate ;

Relatii cu celelalte compartimente din cadrul Primariei Municipiului Oradea:

DIRECTII  SI SERVICII DIN CADRUL PMO

  • solicita directiilor/serviciilor din cadrul PMO documentele insotite de punctul de vedere de specialitate necesare solutionarii problemelor din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.

DIRECTIA  ECONOMICA

  • semnarea situatiilor de lucrari pentru prestarea serviciilor /executarea lucrarilor derulate prin Directia Tehnica – Compartiment Monitorizare Servicii de salubrizare , aferent carora plata se face de catre Primaria Oradea;
  • asigura plata lucrarilor rezultate din activitatea Compartimentului  Monitorizare Servicii de salubrizare, semnarea referatelor intocmite de Compartimentului Monitorizare Servicii de salubrizare;

COMPARTIMENTL  RELATII CU PUBLICUL

  • primirea corespondentei, sesizarilor de la populatie etc.
  • expedierea corespondentei, a raspunsurilor catre populatie ;
  • inregistrarea actelor redactate in cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de salubrizare.

Relaţiile externe :

CU PERSOANE FIZICE ŞI JURIDICE

  • primeste cereri, sesizări, reclamaţii cu probleme din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament ;
  • transmite răspuns in termen legal;
  • propune si urmareste modul de solutionare a problemelor specifice din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament, sanctioneaza contraventional persoanele ce incalca legislatia specifica in vigoare,ca imputernicit al Primarului daca a fost emisa o dispozitie in acest sens
  • emite în termenul legal avizele solicitate
  • urmăreşte desfaşurarea lucrărilor specifice conform programului de lucrări, recepţioneaza lucrările finalizate

ALTE INSTITUTII, AUTORITATI, FURNIZORI DE SERVICII  SI / SAU UTILITATI PUBLICE:

  • primeşte cereri şi informaţii cu caracter specific din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament  şi transmite răspunsuri potrivit competentelor legale
  • primeste cereri si informatii cu caracter specific si solicita solutionarea unor probleme   din  domeniile de activitate ce le revin, pentru :

Sc RER VEST  SA

SC Compania de Apa Oradea

Adminstratia  Bazinala ,,Ape  Crisuri ‘’Oradea

SC Electrica  SA Oradea

SC ADLO  SA

SC Termoficare Sa Oradea

SC Electrocentrale  Sa  Oradea

SC Transgex

SC ADP Sa

SC   O.T.L.  Sa  Oradea

Politia  Locala  Oradea

Politia Municipiului Oradea

Concesionarul Serviciului Public de Dezinsectie, Dezinfectie si Deratizare  si Tratamente Fitosanitare In Mun. Oradea

Prestatorul Serviciului de Paza cu  care Directia Tehnica are Contract

Agenţia de Protecţia Mediului

Alti  Detinatori  de Retele de Comunicatii  Date si Voce

Alte  Persoane Juridice  care Presteaza Servicii Publice  sau Executa Lucrari pe Baza de Contract pe  Teritoriul Municipiului Oradea

STEJERAN ADRIAN MIRCEA - consilier
POP MIRABELA IOANA - consilier
BERHENCZ STEFAN - consilier
VANCEA DAN EUGEN - consilier
COPIL MIHAELA VIOLETA - consilier
MARUȘCA VLAD VALENTIN - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut