Compartiment Spaţii verzi
- Activitati de intretinere si amenajare a patrimoniului verde al municipiului Oradea
- Soluţionarea legala a adreselor oficiale repartizate in domeniul sau de competenta, verificarea pe teren şi redactarea răspunsurilor la sesizările şi reclamaţiile persoanelor fizice şi juridice, legate de domeniile de competenta stabilite prin prezentul Regulament
- Urmarirea si verificarea punerii in aplicarea a hotararilor Consiliului Local in domeniul specific activitatii respectiv a Regulementelor elaborate si care stau la baza desfasurarii activitatii/activitatilor ;
- Întocmirea de studii şi propuneri pentru extinderea suprafeţei de spaţii verzi, caiete de sarcini pentru modernizarea şi reamenanjarea zonelor verzi.
- Întocmirea de studii şi propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii de întreţinere a parcurilor şi spaţiilor verzi ce compun patrimoniul urban verde al municipiului.
- Verificarea în teren şi consemnarea deficienţelor constatate, stabilirea modalităţilor de realizare a lucrărilor de întreţinere şi momentul oportun pentru realizarea lor;
- Verificarea gradului de asigurare a intretinerii vegetatiei ierboase si arboricole de pe spatiile verzi din cartiere si alte zone rezidentiale (iarba cosita, starea de vegetatie a arborilor ce constituie perdelele vegetale, starea de intretinere pentru aliniamente de gard viu si necesitati de inlocuire/completare/taieri de intretinere a acestuia, necesitatea interventiilor de toaletare la arbori sau de taiere in cazul unor arbori uscati care prezinta risc pentru populatie, cladiri, autovehicule, retele aeriene de alimentare cu utilitati sau de asigurare a iluminatului public, etc.)
- Întocmirea programelor de lucrări lunare pentru activitatea de amenajare, întreţinere si extindere a spaţiilor verzi, pentru activitatea de doborat arbori.
- Verificarea în teren a amplasamentelor si stabilirea prin programe si comenzi de lucru a lucrărilor ce urmează a fi efectuate în funcţie de sezonul de vegetaţie ;
- Urmărirea zilnica a activitatii de spaţii verzi, întreţinere, exploatare, amenajare pe baza programelor întocmite;
- Indeplinirea tuturor atributiile ce le revin in calitate de responsabili de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise;
- Recepţia lucrărilor executate conform contractului, cu privire la întreţinere, exploatare, amenajare spaţii verzi, activitati de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public in intravilan, urmărind calitatea, cantitatea şi respectarea documentaţiilor prezentate şi aprobate:
- Asigura, verifica si raspunde de confirmarea cantitativa si calitativa a lucrarilor/serviciilor pentru activitatile de întreţinere, exploatare, amenajare spaţii verzi, pentru activitatile de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public situat in intravilan cu respectarea prevederilor Regulamentului privind activitatile de taiere, transport si valorificare a lemnului rezultat din spatiile verzi si alte terenuri din afara fondului forestier national situate pe terenuri proprietate publica sau privata a Municipiului Oradea, in intravilanul Municipiului Oradea (inclusiv existenta documentelor care sunt situate in mod obligatoriu odata cu situatiile de lucrari-pontaje pentru zilele nelucratoare dar pentru care au fost confirmate servicii/lucrari) si pentru care plata se face de catre Primaria Municipiului Oradea pe baza situatiilor de lucrari confirmate de catre Directia Tehnica - Serviciul Monitorizare Servicii Publice - Compartimentul Spatii verzi, facilitati de agrement si sport;
- Verificarea permanenta a modului de efectuare a prestatiei prin control obligatoriu in teren si intocmirea zilnica a rapoartelor de constatare/proceselor verbale zilnice privind cantitatea si calitatea prestatiei confirmate de operator;
- Verificarea, controlul si receptia prestarii serviciului de catre delegatul Primariei Municipiului Oradea care este responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract împreuna cu delegatul operatorului.
- Receptia prestarii serviciului are la baza rapoartele de constatare zilnice/procese verbale zilnice, procesul verbal de receptie emis la sfarsitul lunii in care sunt centralizate toate datele cuprinse in rapoartele de constatare zilnice. Procesul verbal de receptie lunara este semnat de catre beneficiar (responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract, functionar public cu atributii similare, functionar public cu functie de conducere) si prestator.
- Monitorizarea gradului de indeplinire a indicatorilor de performanta de catre operatorii carora le-au fost concesionate serviciile publice de amenajare , intretinere si exploatare a spatiilor verzi;
- Intocmirea raportarilor solicitate cu privire la realizarea indicatorilor de performanta si modul de asigurare a serviciului public de catre operatorii din domeniul sau de competenta, orice alte sinteze,rapoarte necesare privind aceste servicii si le inainteaza catre Unitatea locală de monitorizare a serviciilor comunitare de utilităţi publice din cadrul Serviciului Monitorizare Servicii Publice;
- Verificarea si stabilirea masurilor necesare eliminarii eventualelor deficiente, constatate de catre Compartimentul spatii verzi, facilitati de agrement si sport, in functionarea Centrului de primire /stocare a materialului lemnos rezultat din activitatea de doborat arbori a Municipiului Oradea , situat pe str. Moreni, Municipiul oradea
- Inventarierea/evaluarea starii fiziologice a arborilor de pe aliniamentele stradale, alte spatii verzi si categorii de terenuri din cartiere de blocuri sau zone rezidentiale pe terenuri apartinand domeniului public, inclusiv la solicitare sau din proprie initiativa, a celor care se afla pe domeniul public al municipiului Oradea in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati aflate in subordinea Consiliului Local Oradea;
- Intocmirea programului lunar si transmiterea comenzilor/ordinului de incepere a lucrarilor/autorizeaza lucrarile cu privire la aliniamentele de arbori/arborii din municipiul Oradea situate/ situati pe domeniul public al municipiului Oradea care nu se afla in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati aflate in subordinea Consiliului Local Oradea, pentru activitatile de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public situat in intravilan, asigurand conservarea fondului arboricol existent si prevenirea unor situatii accidentale cu potential negativ asupra persoanelor fizice, bunurilor mobile si imobile ale persoanelor fizice si juridice pe teritoriul municipiului Oradea;
- Programarea in regim de urgenta, in vederea realizarii a lucrarilor de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public situat in intravilan si care prezinta risc de prabusire/distrugere, pentru cladiri, trafic auto, pietoni,retele aeriene, datorita unei stari tehnice necorespinzatoare (dezechilibru pentru intregul arbore sau pentru parti ale acestuia –crengi ) sau care datorita volumului coroanei afecteaza vizibilitatea fiind o potentiala cauza pentru accidente rutiere;
- Evaluarea/autorizarea necesitatii lucrarilor cu privire la aliniamentele de arbori / arborii din municipiul Oradea situate / situati pe domeniul public sau privat al municipiului Oradea care se afla in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati din cadrul Primariei Municipiului Oradea sau aflate in subordinea Consiliului Local Oradea, potrivit Regulamentului privind activitatile de taiere,transport si valorificare a lemnului rezultat din spatiile verzi si alte terenuri din afara fondului forestier national situate pe terenuri proprietate publica sau privata a Municipiului Oradea, in intravilanul Municipiului Oradea;
- Intocmirea , gestionarea si actualizarea Registrul spatiilor verzi din municipiul Oradea, conform prevederilor legale in vigoare cu privire la atributiile administratiei locale in acest domeniu.
- Verificarea modului de functionare/exploatare, integritatea instalatiilor realizate pentru irigarea/udarea spatiilor verzi (parcuri, scuaruri, aliniamente verzi, alte zone verzi dotate cu acest tip de instalatii si asigura realizarea lucrarilor necesare eliminarii deficientelor constatate in legatura cu acestea prin concesionarul spatiului verde sau prin prestatorii de servicii care detin un contract in acest sens cu Directia Tehnica pentru amplasamentele care sunt gestionate de Directia Tehnica sau pentru care Directia Tehnica a incheiat un Acord de parteneriat pentru intretinerea spatiului verde respective; solicitarea sprijinului Compartimentului Monitorizare servicii publice edilitare pentru constatarea deficientelor privind instalatiile realizate pentru irigarea / udarea spatiilor verzi (parcuri, scuaruri, aliniamente verzi, alte zone verzi dotate cu acest tip de instalatii)
- Intocmirea de referate, note interne, rapoarte de specialitate,proiecte de HCL în vederea promovării spre aprobare în Consiliul Local, note justificative, rapoarte, sinteze
- Analizarea documentaţiilor primite în domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.
- Conceperea şi redactarea caietele de sarcini, participarea in comisii de licitatii potrivit Dispozitiilor Primarului
- Propunerea priorităţilor – proiectelor ce vor fi realizate în funcţie de banii alocaţi , analizarea proiectelor propuse a fi realizate si repartizarea bugetului pe proiecte;
- Respectarea in indeplinirea sarcinilor de serviciu, Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile activitatilor din domeniul de activitate si conexe asa cum au fost acestea stabilite ,aprobate si difuzate conform OSGG nr. 600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
- Colaborarea cu alte servicii de specialitate din instituţie/alte autoritati , pentru a obţine sprijinul necesar în rezolvarea problemelor specifice serviciului său sau care au conexiuni cu activitatea specifică acestora.
- Participarea la dezbaterile publice pe domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.
- Formularea de propuneri si inaintarea lor conducerii Directiei Tehnice pentru proiectul de buget aferent serviciilor publice si activitatilor prestate pentru, pentru intretinerea, modernizarea, reabilitarea ,extinderea spatiilor verzi si amenajarilor / dotarilor edilitare specifice acestora, activitatilor de toaletare /doborat arbori, potrivit atributiilor stabilite ;
- Colaborarea cu Directia Juridica in vederea formularii pozitiei Directiei Tehnice in legatura cu solicitarile privind pretinse daune (provocate de caderi de arbori, ruperi de crengi, distrugeri mobilier urban, etc).
- Întocmirea de referate, rapoarte de specialitate, proiecte de Hotarari ale Consilului Local al Municipiului Oradea, note de fundamentare pentru aprobarea (avizarea) obiectivelor, potrivit competenţelor legale, pe care le inainteaza conducerii Directiei Tehnice;
- Participarea la activităţi extraprofesionale cum sunt: alegerile locale, alegerile generale, calamităţi, recensământ, etc.;
- Elaborarea Regulamentelor specifice activitatii ;
- Îndeplinirea oricaror altor sarcini care nu sunt cuprinse în fişa de post, în funcţie de solicitările conducerii prmăriei sau ale şefului direct, participând la rezolvarea unor cereri venite de la alte compartimente din cadrul instituţiei privind sesizări, verificări, reclamaţii, proiecte ;
- Atributiile ce revin in calitate de coordonator dar si responsabil de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise.
B.Activitati privind întretinerea, repararea si executarea de lucrari noi la mobilierul urban (banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca,aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi), amplasate pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc., amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice :
1.Verificarea starii tehnica a mobilierului urban existent (banci, cosuri de gunoi, aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasate aferent aleilor pietonale, inclusiv celor din cartierele de blocuri si celor amplasate pe strada Republicii – zona pietonala, cailor de comunicatie rutiera, alte amplasamente pe domeniul public, asigurand realizarea, prin prestatorii de servicii care detin un contract in acest sens cu Directia Tehnica, a lucrarilor necesare de intretinere, reparare sau ridicarea de pe amplasament a celor deteriorate in vederea unor lucrari de reparatii complexe sau inlocuirea mobilierului /dotarilor/aparatelor
- Verificarea amplasamentelor pe care exista aparate / echipamente de joaca/facilitati de agrement si sport , pe care Primaria Municipiului Oradea le gestioneaza prin Directia Tehnica , periodic (minim de 2 ori/luna), intocmindu-se lunar o informare scrisa, transmisa Directorului adjunct coordonator, privind starea tehnica a echipamentelor verificate si solicitarile transmise functionarilor publici, din cadrul Directiei Tehnice , cu atributii, potrivit fisei postului, in vederea repararii sau dezafectarii imediate si transportului de pe amplasament (daca exista riscuri cu privire la sanatatea/integritatea corporala a utilizatorilor carora le este destinat echipamentul).In situatia necesitatii dezafectarii si transportului de pe amplasament se informeaza, in scris, de indata, seful ierarhic superior ;
- Verificarea şi asigurarea realizarii si mentinerii in stare tehnica corespunzatoare a panourilor instalate pentru informarea utilizatorilor cu privire la reguli de utilizare si privind riscurile specifice pentru fiecare aparat de joaca amplasat pe locatii amenajate prin Directia Tehnica ,potrivit prevederilor legale in domeniu.
- Asigurarea identificarii necesitatilor de lucrari, amplasamentelor,cantitatilor de lucrari de executat si termenului de realizare cu privire la mobilierul urban (banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca, aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi), lucrari de confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; activitatii de razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc., lucrari de amenajare a locurilor de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice,
- Emiterea comenzilor pentru executarea lucrarilor
- Participarea la predarea amplasamentului către executantul lucrarilor
- Urmarirea si verifica calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor, inclusiv prin masuratori in teren, indeplinirea tuturor atributiilor in calitate de responsabil de lucrare
- Urmarirea si verificarea executiei lucrarilor cu privire la respectarea caietelor de sarcini, standardelor si conditiilor de calitate impuse prin standardele aplicabile
- Intocmirea referatului şi dispoziţiei primarului pentru constituirea comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor
- Organizeaza receptiei lucrarilor executate si finalizate, în termenul prevazut in contractile încheiate cu executantii, potrivit cerintelor comenzii de lucru, caietelor de sarcini, standardelor si conditiilor de calitate impuse prin standardele aplicabile.
- Intocmeirea procesului verbal de recepţie şi asigurarea semnarii lui de către toţi membrii comisiei de receptie
- Asigurarea îndeplinirii măsurilor stabilite de comisia de recepţie
- Verificarea situaţiilor intocmite de către executant si transmise spre semnare achizitorului (în termenul prevazut in contract), si raspunde de admiterea la plată numai dacă corespund cantitativ şi calitativ, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini, comenzii emise si realitatii din teren;
- Asigurarea transmiterii situaţiilor de lucrări la Direcţia Economică în vederea efectuării plăţilor
- Asigurarea intocmirea evidenţelor privind lucrărilor finalizate si a celor în execuţie;
- Intocmirea de rapoarte şi informări privitoare la stadiul fizic al lucrărilor în curs de execuţie;
- Elaborarea proiectului de buget pentru activitatile ce vizeaza intretinerea, modernizarea,reabilitarea, extinderea spatiilor verzi si amenajarailor / dotarilor edilitare specifice acestora, inclusiv achizitia, montarea, repararea, intretinerea, inlocuirea aparatelor de joaca din locurile de joaca amenajate pe domeniul public si aflate in responsabilitatea Directiei Tehnice pe teritoriul municipiului Oradea, a dotarilor edilitare specifice acestora cu privire la bancile de odihna din spatii verzi, instalatii de irigare / udare, investiitilor realizate în infrastructura, specifica acestor domenii, apartinand domeniului public si finantate din bugetul local sau alte surse de finantare derulate prin Consiliul Local al Municipiului Oradea, în domeiile specificate anterior şi potrivit atributiilor stabilite ;
- Intocmirea de studii, rapoarte, caiete de sarcini, lucrari de sinteza, concepe şi redactarea de note interne, participarea la dezbaterile publice pe domeniile de atributie, redactarea rapoartelor de specialitate, proiectelor de HCL, notelor justificative, notelor de fundamentare, conform sarcinilor stabilite de sefii ierarhici, la termenele stabilite;
- Elaborarea Regulamentelor specifice activitatii;
- Intocmeirea de programe lunare pentru lucrarile necesar a fi executate cu privire la întretinerea, repararea si executarea de lucrari noi la mobilierul urban ( banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc. , amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice. Realizeaza recepţia lucrărilor menţionate mai sus conform prevederilor din contractele de achizitie a lucrarilor;
- Îndeplinirea oricaror altor sarcini care nu sunt cuprinse în fişa de post, în funcţie de solicitările conducerii prmăriei sau ale şefului direct, participând la rezolvarea unor cereri venite de la alte compartimente din cadrul instituţiei privind sesizări, verificări, reclamaţii, proiecte ;
- Atributiile ce revin in calitate de coordonator dar si responsabil de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise.
C.Activitatile de paza ale obiectivelor ce revin in competenta Directiei Tehnice, pe baza contractelor derulate prin Directia Tehnica
Atributii :
- Solutionarea sesizarilor, reclamatiilor primite in scris si telefonice sau prin audiente de la persoane fizice sau persoane juridice, cu privire la activitatea prestatorului serviciului de paza la obiective pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens ;
- Urmarirea si verificarea activitatii de paza a obiectivelor de pe domeniul public, pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens
- Asigurarea si confirmarea cantitativa si calitativa a serviciilor de paza la obiective pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens si pentru care plata se face de catre Primaria Municipiului Oradea pe baza situatiilor de lucrari confirmate de catre Directia Tehnica;
PRIMAR:
- primeste informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
- primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
- transmite dispozitii, corespondenta, note de audienta
VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice):
- primeste informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
- primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Spatii verzi, facilitati de agrement si sport pentru care Primarul municipiului i-a delegat dreptul la semnatura
- primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
- transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
DIRECTOR EXECUTIV
- primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
- primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi dupa validarea acestora de catre functionarii publici direct responsabili de aceste activitati si de catre Sef Serviciu coordonator
- primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
- transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
- transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT:
- primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
- primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi dupa validarea acestora de catre functionarii publici direct responsabili de aceste activitati si de catre Sef Serviciu coordonator
- primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
- transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
- transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
SEF SERVICIU:
- urmarește și verifică activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- stabileste sarcini de serviciu, pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite,aprobate si difuzate conform OSGG nr. 600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, urmărind o încărcare judicioasă a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;
- coordoneaza si stabileste activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- evalueaza activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie ;
- transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici;
- transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
- prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local aferente domeniului de activitate ;
Relatii cu celelalte compartimente din cadrul Primariei Municipiului Oradea:
DIRECTII SI SERVICII DIN CADRUL PMO
- solicita directiilor/serviciilor din cadrul PMO documentele insotite de punctul de vedere de specialitate necesare solutionarii problemelor din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.
DIRECTIA ECONOMICA
- semnarea situatiilor de lucrari pentru prestarea serviciilor /executarea lucrarilor derulate prin Directia Tehnica – Compartimentul Administrare spatii verzi , aferent carora plata se face de catre Primaria Oradea
- asigura plata lucrarilor rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
- semnarea referatelor intocmite de Compartimentul Administrare spatii verzi ;
COMPARTIMENTL RELATII CU PUBLICUL
- primirea corespondentei, sesizarilor de la populatie etc.
- expedierea corespondentei, a raspunsurilor catre populatie
- inregistrarea actelor redactate in cadrul Compartimentului Administrare spatii verzi ;
Relaţiile externe :
CU PERSOANE FIZICE ŞI JURIDICE
- primeste cereri, sesizări, reclamaţii cu probleme din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament ;
- transmite răspuns in termen legal;
- propune si urmareste modul de solutionare a problemelor specifice din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament, sanctioneaza contraventional persoanele ce incalca legislatia specifica in vigoare,ca imputernicit al Primarului daca a fost emisa o dispozitie in acest sens
- emite în termenul legal avizele solicitate
- urmăreşte desfaşurarea lucrărilor specifice conform programului de lucrări, recepţioneaza lucrările finalizate
ALTE INSTITUTII, AUTORITATI, FURNIZORI DE SERVICII SI / SAU UTILITATI PUBLICE:
- primeşte cereri şi informaţii cu caracter specific din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament şi transmite răspunsuri potrivit competentelor legale
- primeste cereri si informatii cu caracter specific si solicita solutionarea unor probleme din domeniile de activitate ce le revin, pentru :
Prestatori pentru serviciile de amenajare si intretinere spatii verzi, intretinere si reparatii mobilier urban, facilitati de agrement si sport, alte constructii utilitare din parcuri zi zone verzi;
SC Compania de Apa Oradea
Adminstratia Bazinala ,,Ape Crisuri ‘’Oradea
SC Electrica SA Oradea
SC ADLO SA
SC Termoficare Sa Oradea
SC Electrocentrale Sa Oradea
SC Transgex
AC ADP SA
SC OTL SA Oradea
SC RER Vest SA
Politia Locala Oradea
Politia Municipiului Oradea
Agenţia de Protecţia Mediului
Garda de mediu
Alti Detinatori de Retele de Comunicatii Date si Voce
Alte Persoane Juridice care Presteaza Servicii Publice sau Executa Lucrari pe Baza de Contract pe Teritoriul Municipiului Oradea
Prestatorul Serviciului de Paza cu care Directia Tehnica are Contract
BAKK RAMONA - consilier
CIUCIU FLORIAN - consilier
FARAGAU LUCIAN NICOLAE - consilier
COCOS IOANA ALEXANDRA - consilier
MAXIM ADRIAN GHEORGHE - consilier
PETRILA VASILE - consilier
MOȚIU INGRID AGNES - consilier
DOBRE GABRIEL - consilier
VACANT - consilier