Compartiment Spaţii verzi

 

 

  1. Activitati de intretinere si amenajare a patrimoniului verde al municipiului Oradea
  • Soluţionarea legala a adreselor oficiale repartizate in domeniul sau de competenta, verificarea pe teren şi redactarea răspunsurilor la sesizările şi reclamaţiile persoanelor fizice şi juridice, legate de domeniile de competenta stabilite prin prezentul Regulament
  • Urmarirea si verificarea punerii in aplicarea a hotararilor Consiliului Local in domeniul specific activitatii respectiv a Regulementelor elaborate si care stau la baza desfasurarii activitatii/activitatilor ;
  • Întocmirea de studii şi propuneri pentru extinderea suprafeţei de spaţii verzi, caiete de sarcini pentru modernizarea  şi reamenanjarea zonelor verzi.
  • Întocmirea de studii şi propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii de întreţinere a parcurilor şi spaţiilor verzi ce compun patrimoniul urban verde al municipiului.
  • Verificarea în teren şi consemnarea deficienţelor constatate, stabilirea modalităţilor de realizare a lucrărilor de întreţinere şi momentul oportun pentru realizarea lor;
  • Verificarea gradului de asigurare a intretinerii vegetatiei ierboase si arboricole de pe  spatiile verzi  din cartiere si alte zone rezidentiale (iarba cosita,  starea de vegetatie a arborilor ce constituie perdelele vegetale, starea de  intretinere pentru aliniamente de gard viu si necesitati de inlocuire/completare/taieri de intretinere  a acestuia, necesitatea  interventiilor de  toaletare la arbori sau de taiere  in cazul unor arbori uscati care prezinta risc pentru  populatie, cladiri, autovehicule, retele aeriene de alimentare cu utilitati sau de asigurare a  iluminatului public, etc.)
  • Întocmirea programelor de lucrări lunare pentru activitatea de amenajare, întreţinere si extindere  a spaţiilor verzi, pentru activitatea de doborat arbori.
  • Verificarea în teren a amplasamentelor  si stabilirea  prin programe si comenzi de lucru a lucrărilor  ce urmează a fi efectuate în funcţie de sezonul de vegetaţie ;
  • Urmărirea zilnica a activitatii  de spaţii verzi, întreţinere, exploatare, amenajare pe baza programelor întocmite;
  • Indeplinirea tuturor  atributiile ce le revin in calitate de responsabili de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise;
  • Recepţia lucrărilor executate conform contractului, cu privire la întreţinere, exploatare, amenajare  spaţii verzi, activitati de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public in intravilan, urmărind calitatea, cantitatea şi respectarea documentaţiilor prezentate şi aprobate:
  • Asigura, verifica si raspunde de confirmarea cantitativa  si calitativa a lucrarilor/serviciilor pentru  activitatile  de întreţinere, exploatare, amenajare  spaţii verzi, pentru  activitatile de taiere si interventie in coroana arborilor si  arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe  domeniul public situat in intravilan cu respectarea prevederilor Regulamentului privind activitatile de taiere, transport si valorificare a lemnului rezultat  din spatiile verzi si alte terenuri din afara fondului forestier national situate pe terenuri proprietate publica sau privata  a  Municipiului Oradea, in intravilanul Municipiului Oradea (inclusiv existenta documentelor care sunt situate in mod obligatoriu odata cu situatiile de lucrari-pontaje pentru zilele nelucratoare dar pentru care au fost confirmate servicii/lucrari)  si pentru care plata se face de catre Primaria  Municipiului Oradea  pe  baza situatiilor de  lucrari confirmate  de catre  Directia Tehnica - Serviciul Monitorizare Servicii Publice - Compartimentul Spatii verzi, facilitati de agrement si sport;
  • Verificarea permanenta a modului  de efectuare a prestatiei  prin control obligatoriu in teren si intocmirea zilnica a  rapoartelor de constatare/proceselor verbale zilnice  privind cantitatea si calitatea prestatiei confirmate de operator;
  • Verificarea, controlul si receptia prestarii serviciului de catre delegatul Primariei Municipiului Oradea care este responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract împreuna cu delegatul operatorului.
  • Receptia prestarii serviciului are la baza rapoartele de constatare zilnice/procese verbale zilnice, procesul verbal de receptie emis la sfarsitul lunii in care sunt centralizate toate datele cuprinse in rapoartele de constatare zilnice. Procesul verbal de receptie lunara este semnat de catre beneficiar (responsabilul desemnat pe lucrare/zona/contract, functionar public cu atributii similare, functionar public cu functie de conducere) si prestator.
  • Monitorizarea gradului de indeplinire a indicatorilor de performanta de catre operatorii carora le-au fost concesionate serviciile publice   de amenajare , intretinere si exploatare  a  spatiilor verzi;
  • Intocmirea raportarilor solicitate cu privire la realizarea indicatorilor de performanta si modul de asigurare a serviciului public de catre operatorii din domeniul sau de competenta, orice alte sinteze,rapoarte necesare privind aceste servicii si le inainteaza catre Unitatea locală de monitorizare a serviciilor comunitare de utilităţi publice din cadrul  Serviciului Monitorizare Servicii Publice;
  • Verificarea si stabilirea masurilor necesare eliminarii eventualelor deficiente, constatate de catre Compartimentul spatii verzi, facilitati de agrement si sport, in functionarea  Centrului de primire /stocare a materialului lemnos rezultat din activitatea de doborat arbori a  Municipiului Oradea , situat pe str. Moreni, Municipiul oradea
  • Inventarierea/evaluarea starii fiziologice a arborilor de pe aliniamentele stradale, alte spatii verzi si categorii de terenuri din cartiere de blocuri sau zone rezidentiale pe terenuri apartinand domeniului public, inclusiv la solicitare sau din proprie initiativa, a celor care se afla pe domeniul public al municipiului Oradea in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati aflate in subordinea Consiliului Local Oradea;
  • Intocmirea programului lunar si transmiterea comenzilor/ordinului de incepere a lucrarilor/autorizeaza lucrarile cu privire la aliniamentele de arbori/arborii din municipiul Oradea  situate/ situati pe domeniul public al municipiului Oradea care nu se afla in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati aflate in subordinea Consiliului Local Oradea, pentru activitatile de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public situat in intravilan, asigurand conservarea fondului arboricol existent si prevenirea unor situatii accidentale cu potential negativ asupra  persoanelor fizice, bunurilor mobile si imobile ale persoanelor fizice si juridice pe teritoriul municipiului Oradea;
  • Programarea in regim de urgenta, in vederea  realizarii a lucrarilor  de taiere si interventie in coroana arborilor si arbustilor ce constituie vegetatie forestiera din afara fondului forestier national pe domeniul public situat in intravilan si care prezinta risc de prabusire/distrugere, pentru cladiri, trafic auto, pietoni,retele aeriene, datorita unei stari tehnice necorespinzatoare (dezechilibru  pentru intregul arbore sau pentru parti ale acestuia –crengi ) sau care datorita  volumului coroanei afecteaza vizibilitatea  fiind o potentiala cauza pentru accidente rutiere;
  • Evaluarea/autorizarea necesitatii lucrarilor  cu privire la aliniamentele de arbori / arborii din municipiul Oradea  situate / situati pe domeniul public sau privat al municipiului Oradea care  se afla in administrarea regiilor, companiilor, alte entitati din cadrul Primariei Municipiului Oradea sau  aflate in subordinea Consiliului Local Oradea, potrivit Regulamentului privind activitatile de taiere,transport si valorificare a lemnului rezultat  din  spatiile verzi si alte terenuri din afara fondului forestier national situate pe terenuri proprietate publica sau privata a Municipiului Oradea, in intravilanul Municipiului Oradea;
  • Intocmirea , gestionarea si actualizarea  Registrul spatiilor verzi din municipiul Oradea, conform prevederilor legale in vigoare cu privire la atributiile administratiei locale in acest domeniu.
  • Verificarea modului de functionare/exploatare, integritatea instalatiilor realizate pentru irigarea/udarea spatiilor verzi (parcuri, scuaruri, aliniamente verzi, alte zone verzi dotate cu acest tip de instalatii si asigura realizarea lucrarilor necesare eliminarii deficientelor constatate in legatura cu acestea prin concesionarul spatiului verde sau prin prestatorii de servicii care detin un contract in acest sens cu Directia Tehnica pentru amplasamentele care sunt gestionate de Directia Tehnica sau pentru care Directia Tehnica a incheiat un Acord de parteneriat pentru intretinerea spatiului verde respective; solicitarea sprijinului  Compartimentului Monitorizare servicii publice edilitare  pentru constatarea deficientelor privind instalatiile realizate pentru irigarea / udarea spatiilor verzi (parcuri, scuaruri, aliniamente verzi, alte zone verzi dotate cu acest tip de instalatii)
  • Intocmirea de referate, note interne, rapoarte de specialitate,proiecte de HCL  în vederea promovării spre aprobare în Consiliul Local, note justificative, rapoarte, sinteze
  • Analizarea documentaţiilor primite în domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.
  • Conceperea şi redactarea caietele de sarcini, participarea in comisii de licitatii potrivit Dispozitiilor Primarului
  • Propunerea priorităţilor – proiectelor ce vor fi realizate în funcţie de banii alocaţi , analizarea  proiectelor propuse a fi realizate si repartizarea bugetului pe proiecte;
  • Respectarea in indeplinirea sarcinilor de serviciu, Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile  activitatilor din domeniul de activitate si conexe asa cum au fost acestea stabilite ,aprobate si difuzate  conform  OSGG nr. 600 din  20 aprilie 2018  pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
  • Colaborarea cu alte servicii de specialitate din instituţie/alte autoritati , pentru a obţine sprijinul necesar în rezolvarea problemelor specifice serviciului său sau care au conexiuni cu activitatea specifică acestora.
  • Participarea la dezbaterile publice pe domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.
  • Formularea de propuneri si inaintarea lor  conducerii Directiei Tehnice   pentru proiectul de buget aferent  serviciilor publice si activitatilor  prestate  pentru, pentru intretinerea, modernizarea, reabilitarea ,extinderea  spatiilor verzi  si  amenajarilor / dotarilor edilitare specifice acestora, activitatilor de toaletare /doborat arbori, potrivit atributiilor  stabilite ;
  • Colaborarea cu  Directia Juridica in vederea formularii pozitiei Directiei Tehnice  in legatura cu  solicitarile  privind pretinse daune (provocate de caderi de arbori, ruperi de crengi, distrugeri mobilier urban, etc).
  • Întocmirea de referate, rapoarte de specialitate, proiecte de Hotarari ale Consilului Local al Municipiului Oradea, note de fundamentare pentru aprobarea (avizarea) obiectivelor, potrivit competenţelor legale, pe care le inainteaza conducerii Directiei Tehnice;
  • Participarea la activităţi extraprofesionale cum sunt: alegerile locale, alegerile generale, calamităţi,  recensământ, etc.;
  • Elaborarea Regulamentelor specifice activitatii ;
  • Îndeplinirea oricaror  altor  sarcini care nu sunt cuprinse în fişa de post, în funcţie de solicitările conducerii prmăriei sau ale şefului direct, participând la rezolvarea unor cereri venite de la alte compartimente din cadrul instituţiei privind sesizări, verificări, reclamaţii, proiecte ;
  • Atributiile ce revin in calitate de coordonator dar si responsabil de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise.

 

B.Activitati privind  întretinerea, repararea si executarea de  lucrari noi la mobilierul urban (banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca,aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi),  amplasate pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc., amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice :

1.Verificarea starii tehnica a  mobilierului  urban existent (banci, cosuri de gunoi, aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasate  aferent  aleilor pietonale, inclusiv celor din cartierele de blocuri si celor amplasate pe strada Republicii – zona pietonala, cailor de comunicatie rutiera, alte amplasamente pe domeniul public, asigurand realizarea, prin prestatorii de servicii care detin un contract in acest sens cu Directia Tehnica, a lucrarilor necesare de intretinere, reparare sau  ridicarea de pe amplasament a celor deteriorate in vederea unor lucrari de reparatii complexe sau inlocuirea mobilierului /dotarilor/aparatelor 

  • Verificarea amplasamentelor  pe care exista aparate / echipamente de joaca/facilitati de agrement si sport , pe care Primaria Municipiului Oradea le gestioneaza prin Directia Tehnica ,  periodic (minim de 2 ori/luna), intocmindu-se lunar o informare scrisa, transmisa Directorului adjunct coordonator, privind starea tehnica a echipamentelor verificate si solicitarile transmise functionarilor publici, din cadrul Directiei Tehnice , cu atributii, potrivit fisei postului, in vederea repararii  sau dezafectarii imediate si transportului de pe amplasament (daca exista riscuri cu privire la sanatatea/integritatea corporala a utilizatorilor carora le este destinat echipamentul).In situatia necesitatii dezafectarii si transportului de pe amplasament se informeaza, in scris, de indata, seful ierarhic superior ;
  • Verificarea şi asigurarea realizarii si mentinerii  in stare tehnica corespunzatoare a  panourilor instalate pentru informarea utilizatorilor cu privire la  reguli de utilizare  si privind riscurile specifice pentru fiecare aparat de joaca amplasat pe locatii amenajate prin Directia Tehnica ,potrivit prevederilor legale in domeniu.
  • Asigurarea identificarii necesitatilor de lucrari, amplasamentelor,cantitatilor de lucrari de executat si termenului de realizare cu privire la mobilierul urban (banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca, aparate de fitness in aer liber, mobilier/dotari specifice terenurilor de sport, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi), lucrari de confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; activitatii de razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc., lucrari de amenajare  a  locurilor de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice,
  • Emiterea comenzilor pentru executarea lucrarilor
  • Participarea la predarea amplasamentului către  executantul lucrarilor
  • Urmarirea si verifica calitativa si cantitativa a executiei lucrarilor, inclusiv prin masuratori in teren, indeplinirea  tuturor atributiilor in calitate de responsabil de lucrare
  • Urmarirea si verificarea executiei lucrarilor cu privire la respectarea caietelor de sarcini, standardelor si conditiilor de calitate impuse prin standardele aplicabile
  • Intocmirea referatului şi dispoziţiei primarului pentru constituirea comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor 
  • Organizeaza receptiei  lucrarilor executate si finalizate, în termenul prevazut in contractile încheiate cu executantii, potrivit cerintelor comenzii de lucru, caietelor de sarcini, standardelor si conditiilor de calitate impuse prin standardele aplicabile.
  • Intocmeirea procesului verbal de recepţie şi asigurarea semnarii lui de către toţi membrii   comisiei de receptie
  • Asigurarea îndeplinirii  măsurilor stabilite de comisia de recepţie
  • Verificarea situaţiilor intocmite de către executant si transmise spre semnare achizitorului (în termenul prevazut in contract), si raspunde de admiterea  la plată  numai dacă corespund cantitativ şi calitativ, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini, comenzii emise si realitatii din teren;
  • Asigurarea transmiterii situaţiilor de lucrări la Direcţia Economică în vederea efectuării plăţilor
  • Asigurarea intocmirea  evidenţelor privind  lucrărilor finalizate si a celor în execuţie;
  • Intocmirea de rapoarte şi informări privitoare la stadiul fizic al lucrărilor în curs de execuţie;
  • Elaborarea proiectului de buget pentru activitatile ce vizeaza intretinerea, modernizarea,reabilitarea, extinderea spatiilor verzi si amenajarailor / dotarilor edilitare specifice acestora, inclusiv achizitia, montarea, repararea, intretinerea, inlocuirea aparatelor  de joaca  din locurile de joaca amenajate pe domeniul public si aflate in responsabilitatea Directiei Tehnice  pe teritoriul municipiului Oradea, a dotarilor edilitare specifice acestora cu privire la bancile de odihna din spatii verzi, instalatii de  irigare / udare,  investiitilor realizate în infrastructura, specifica acestor domenii, apartinand domeniului public si finantate din bugetul local sau alte surse de finantare derulate prin Consiliul Local al Municipiului Oradea, în domeiile specificate anterior  şi potrivit atributiilor  stabilite ;
  • Intocmirea de studii, rapoarte, caiete de sarcini, lucrari de sinteza, concepe şi redactarea de  note interne, participarea  la dezbaterile publice pe domeniile de atributie, redactarea  rapoartelor de specialitate, proiectelor de HCL, notelor justificative, notelor de fundamentare, conform sarcinilor stabilite de sefii ierarhici, la termenele stabilite;
  • Elaborarea Regulamentelor specifice activitatii;
  • Intocmeirea de programe lunare pentru lucrarile necesar a fi executate cu privire la  întretinerea, repararea si executarea de  lucrari noi la mobilierul urban ( banci, cosuri de gunoi, aparate de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri,etc. , amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice. Realizeaza recepţia lucrărilor menţionate mai sus conform  prevederilor din contractele de achizitie a lucrarilor;
  • Îndeplinirea oricaror  altor  sarcini care nu sunt cuprinse în fişa de post, în funcţie de solicitările conducerii prmăriei sau ale şefului direct, participând la rezolvarea unor cereri venite de la alte compartimente din cadrul instituţiei privind sesizări, verificări, reclamaţii, proiecte ;
  • Atributiile ce revin in calitate de coordonator dar si responsabil de lucrare/zona/contract , inclusiv in relatia cu Curtea de Conturi, raspunzand de respectarea parametrilor calitativi si cantitativi stabiliti prin caiete de sarcini, ordinele de lucru si comenzile emise.

 

C.Activitatile de paza ale  obiectivelor ce revin  in competenta Directiei Tehnice, pe baza contractelor derulate prin Directia Tehnica

Atributii :

  • Solutionarea sesizarilor, reclamatiilor primite in scris si telefonice sau prin audiente de la persoane fizice sau persoane juridice, cu privire la activitatea prestatorului serviciului de paza la obiective pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens ;
  • Urmarirea si verificarea  activitatii  de paza a obiectivelor de pe domeniul public, pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens
  • Asigurarea si confirmarea cantitativa  si calitativa a serviciilor de paza  la obiective pentru care Directia Tehnica a incheiat contracte in acest sens si pentru care plata se face de catre Primaria Municipiului Oradea  pe  baza situatiilor de  lucrari  confirmate  de catre  Directia Tehnica;

 

PRIMAR:

  • primeste informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
  • primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
  • transmite dispozitii, corespondenta, note de audienta

 

VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice):

  • primeste informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
  • primeste la semnat situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Spatii verzi, facilitati de agrement si sport pentru care Primarul municipiului i-a delegat   dreptul la semnatura
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.

 

DIRECTOR  EXECUTIV

  • primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
  • primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea  Compartimentului Administrare spatii verzi dupa validarea acestora de catre functionarii publici direct responsabili de aceste activitati si de catre  Sef Serviciu coordonator
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
  • transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.

 

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT:

  • primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi
  • primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea  Compartimentului Administrare spatii verzi dupa validarea acestora de catre functionarii publici direct responsabili de aceste activitati si de catre  Sef Serviciu coordonator
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie
  • transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.

 

SEF SERVICIU:

  • urmarește și verifică activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • stabileste sarcini  de serviciu, pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite,aprobate si difuzate  conform  OSGG nr. 600 din  20 aprilie 2018  pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, urmărind o încărcare judicioasă a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;
  • coordoneaza si stabileste activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • evalueaza activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • primeşte informări privind activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • primeste la semnat lucrarile/documentele/situatiile de lucrari rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • primeşte pentru semnat notele interne transmise direcţiilor şi serviciilor din instituţie ;
  • transmite corespondenţa şi repartizeaza sarcini de servici;
  • transmite dispoziţii, note de audienţă, etc.
  • prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local aferente domeniului de activitate ;

Relatii cu celelalte compartimente din cadrul Primariei Municipiului Oradea:

DIRECTII  SI SERVICII DIN CADRUL PMO

  • solicita directiilor/serviciilor din cadrul PMO documentele insotite de punctul de vedere de specialitate necesare solutionarii problemelor din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament.

DIRECTIA  ECONOMICA

  • semnarea situatiilor de lucrari pentru prestarea serviciilor /executarea lucrarilor derulate prin Directia Tehnica – Compartimentul Administrare spatii verzi  , aferent carora plata se face de catre Primaria Oradea
  • asigura plata lucrarilor rezultate din activitatea Compartimentului Administrare spatii verzi ;
  • semnarea referatelor intocmite de Compartimentul Administrare spatii verzi ;

 COMPARTIMENTL  RELATII CU PUBLICUL

  • primirea corespondentei, sesizarilor de la populatie etc.
  • expedierea corespondentei, a raspunsurilor catre populatie
  • inregistrarea actelor redactate in cadrul Compartimentului Administrare spatii verzi ;

 

Relaţiile externe :

CU PERSOANE FIZICE ŞI JURIDICE

  • primeste cereri, sesizări, reclamaţii cu probleme din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament ;
  • transmite răspuns in termen legal;
  • propune si urmareste modul de solutionare a problemelor specifice din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament, sanctioneaza contraventional persoanele ce incalca legislatia specifica in vigoare,ca imputernicit al Primarului daca a fost emisa o dispozitie in acest sens
  • emite în termenul legal avizele solicitate
  • urmăreşte desfaşurarea lucrărilor specifice conform programului de lucrări, recepţioneaza lucrările finalizate

ALTE INSTITUTII, AUTORITATI, FURNIZORI DE SERVICII  SI / SAU UTILITATI PUBLICE:

  • primeşte cereri şi informaţii cu caracter specific din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament  şi transmite răspunsuri potrivit competentelor legale
  • primeste cereri si informatii cu caracter specific si solicita solutionarea unor probleme  din  domeniile de activitate ce le revin, pentru :

Prestatori pentru serviciile de amenajare si intretinere spatii verzi, intretinere si reparatii mobilier urban, facilitati de agrement si sport, alte constructii utilitare din parcuri zi zone verzi;

SC Compania de Apa Oradea

Adminstratia  Bazinala ,,Ape  Crisuri ‘’Oradea

SC Electrica  SA Oradea

SC ADLO  SA

SC Termoficare Sa Oradea

SC Electrocentrale  Sa  Oradea

SC Transgex

AC ADP SA

SC OTL SA Oradea

SC RER Vest SA

Politia  Locala  Oradea

Politia Municipiului Oradea

Agenţia de Protecţia Mediului

Garda de mediu

Alti Detinatori  de Retele de Comunicatii  Date si Voce

Alte Persoane Juridice  care Presteaza Servicii Publice sau Executa Lucrari pe Baza de Contract pe  Teritoriul Municipiului Oradea

Prestatorul Serviciului de Paza cu  care Directia Tehnica are Contract

BAKK RAMONA - consilier
CIUCIU FLORIAN - consilier
FARAGAU LUCIAN NICOLAE - consilier
COCOS IOANA ALEXANDRA - consilier
MAXIM ADRIAN GHEORGHE - consilier
PETRILA VASILE - consilier
MOȚIU INGRID AGNES - consilier
DOBRE GABRIEL - consilier
VACANT - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut