Secretar general Eugenia Borbei

Eugenia Borbei
Secretar general al Municipiului Oradea
Secretarul general al unităţii administrativ-teritoriale îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii:
a) avizează, pentru legalitate, dispoziţiile primarului şi ale preşedintelui consiliului judeţean, hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
b) participă la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
c) asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, respectiv consiliul judeţean şi preşedintele acestuia, precum şi între aceştia şi prefect;
d) organizează arhiva şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor primarului, respectiv a hotărârilor consiliului judeţean şi a dispoziţiilor preşedintelui consiliului judeţean;
e) asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a), în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
f) asigură procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunică ordinea de zi, întocmeşte procesul-verbal al şedinţelor consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean, şi redactează hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
g) pregăteşte lucrările supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi comisiilor de specialitate ale acestuia;
h) alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date de consiliul local, de primar, de consiliul judeţean sau de preşedintele consiliului judeţean, după caz.
9 ianuarie 2021 - prezent: Secretar general al Municipiului Oradea;
2009 - 2021: Director executiv al Direcției Juridice din cadrul Primăriei Oradea;
2008 - 2009: Șef serviciu juridic, în cadrul Primăriei Oradea;
2000 - 2008: Consilier juridic - Instituția Prefectului județului Bihor.
2011 - Manager proiect - IFES Cluj-Napoca
Curs de formare profesională: Mediator, SC Pro Training Mediation SRL, București
1999 - 2001 Diploma de master, Drept și administrație publică, Facultatea de Științe Juridice, Universitatea din Oradea;
1995 - 1999 Diploma de licență, specializarea Drept, Facultatea de Științe Juridice, Universitatea din Oradea.
Limba engleză: B1 - utilizator independent comprehensiune, vorbit și scris;
Competențe și abilități sociale: comunicativ, capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de adaptare, tenacitate și perseverență;
Competențe și aptitudini organizatorice: organizarea și exercitarea activității juridice, munca în echipă, coordonarea unor activități, dinamism, implicare pentru atingerea obiectivelor instituționale fixate;
Competențe și cunoștințe de utilizare a calculatorului: Operare PC MS Word, Curs ECDL.