Reamintim cetățenilor că, până în data de 9 decembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei municipiului Oradea, precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar pe baza certificatului verde (Green Pass) care atestă vaccinarea, trecerea prin Covid sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea nr. 1.183/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României.
Astfel, vor avea acces:
Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, contribuabilii au la dispoziție următoarele variante:
PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILORȘI AMENZILOR
– Online:
– Prin serviciul internet banking;
– Prin ordin de plată;
– Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română.
PLATA ALTOR TAXE
Online, prin platforma localăGhișeul Online – Primăria Oradeași platforma naționalăGhișeul.ro.
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI, TEREN și AUTO
OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ
DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI
decembrie 01, 2021
Ziua Națională a României a fost marcată azi, 1 Decembrie, în Piața Unirii din Oradea printr-un ceremonial militar, la care au participat reprezentanți ai autorităților...
decembrie 02, 2021
Avansează lucrările la Centrul de zi pentru copiii proveniți din comunitățile marginalizate din raza orașului, ridicat în zona Gutenberg, acestea fiind realizate în proporție de...