Primăria Oradea continuă programul informatic pilot introdus la sfârşitul anului trecut, care monitorizează cheltuirea banilor de către asociaţiile de proprietari din Oradea, dând posibilitatea cetăţeanului să vadă în orice moment situaţia financiară la zi a asociaţiei din care face parte.
La începutul lunii decembrie 2016, prin intermediul firmei Xisoft din Bucureşti, Primăria Oradea a implementat un program informatic pilot, care va fi testat timp de şase luni de către 10 asociaţii de proprietari, incluzând 1.159 de apartamente: Nufărul Alb, Aeroportul, Speranţa, Lalescu 12, Slatinei 236, Cetate, Apateului, Peneş Curcanul, str. Aurel Lazăr, Luceafărul.
La finalul lunii decembrie, încă o firmă, Aviziero, a contactat Primăria Oradea cu scopul de a pune la dispoziția orădenilor un program de monitorizare, care va fi folosit de alte cinci asociații de proprietari pentru verificarea situației lor financiare. Aceste asociații de proprietari sunt Cantemir 33, Moldovei 130, Lacul, Avram Iancu și Cazaban 120, ele deservind aproximativ 1440 de apartamente.
Prin acest proiect se doreşte îmbunătăţirea relaţiilor dintre orădenii care locuiesc la bloc, conducerea proprie a asociaţiilor de proprietari, Primăria Oradea şi furnizorii de servicii publice, în special Termoficare Oradea, RER, Compania de Apă, Poliţia Locală.
„Ne bucurăm să constatăm că firmele de IT din domeniu, care au astfel de programe, vor să se implice. Am fost contactați și de către două companii locale care vor să se implice în acest proiect. Noi vom asigura condiții de transparență și obiectivitate pentru toți cei care vor să participe”, a menționat viceprimarul Mircea Mălan.
Proiectul se află deja în faza de introducere a datelor în program, urmând să fie testat timp de şase luni.
„Noi, echipa Aviziero, dorim să mulțumim Primăriei Oradea pentru că ne-a oferit ocazia de a ne alătura proiectului pilot desfășurat împreună cu asociațiile de proprietari la nivelul municipiului. Suntem deja în contact cu administratorii de imobile, cărora le mulțumim pentru încrederea acordată și suntem nerăbdători să pornim în derularea proiectului. Participăm cu speranța că aportul nostru la forma finală a proiectului se va dovedi unul valoros pentru toate părțile implicate: proprietari și chiriași, administratori de imobile, presedinți de asociații, Primărie, furnizori ai asociațiilor și Poliție”, a declarat Bogdan Ioan, Project Manager Aviziero.
Totodată, viceprimarul Mircea Mălan a menționat: „Pe durata celor şase luni de testare voi continua să mă întâlnesc cu orădenii pentru a-i consulta în privința programului informatic, iar apoi vom stabili împreună conținutul final. Totodată, îndemn orădenii care au idei, păreri sau sugestii pe această temă să mi le transmită”.
ianuarie 25, 2017
Directorul executiv al Direcţiei Economice din Primăria Oradea, Eduard Florea, împreună cu directorii adjuncţi Nadia Haş şi Sorin Iacob au prezentat azi, 25 ianuarie 2017,...
ianuarie 26, 2017
În cadrul ședinței Consiliului Local de azi, 26 ianuarie 2017, consilierii au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea fațadelor a trei clădiri din centrul istoric. Este...