Termoficare SA a transmis un comunicat pe care îl redăm mai jos.
Ca urmare a numeroaselor reclamații privind calitatea apei calde furnizată consumatorilor din cartierul Nufărul, facem următoarele precizări:
În data de 30 martie 2016 s-a produs o avarie la rețeaua termică aparținând furnizorului de energie termică Transgex, ceea ce a condus la întreruperea furnizării apei calde de consum pentru consumatorii alimentați din punctele termice 839, 840, 844, 845, 863, 878 și 883.
După finalizarea lucrărilor pentru remedierea avariei, la reluarea furnizării, cu toate că am luat măsura spălării rețelelor termice secundare, am constatat unele probleme privind calitatea apei calde.
Pentru a preîntâmpina apariția unor noi astfel de situații, în această dimineață am luat măsura întreruperii furnizării apei calde de consum și am solicitat celor de la Transgex să ia măsuri urgente pentru remedierea acestei situații.
În paralel, angajații Termoficare Oradea SA au realizat o spălare suplimentară a rețelelor termice.
Pe baza informațiilor primite de la Transgex, estimăm că reluarea serviciului de furnizare a apei calde de consum în condițiile de calitate asumate contractual se va realiza în cursul acestei seri.
Dacă după reluarea furnizării se constată probleme în ceea ce privește calitatea apei calde, clienţii noştrii pot suna la dispeceratul de urgență TelVerde 0 800 070 800 (număr apelabil gratuit din toate rețelele fixe și mobile) iar echipele noastre de intervenție se vor deplasa în cel mai scurt timp pentru remedierea situațiilor semnalate.
martie 31, 2016
Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului a anunţat la finalul lunii februarie 2016 deschiderea sesiunii 1/2016 privind atribuirea în custodie a ariilor naturale protejate. În vederea...
aprilie 01, 2016
OTL SA informează publicul călător că, în seara zilei de vineri, 1 aprilie 2016, începând cu ora 22, pe tronsonul cuprins între Centrul Civic şi...