Știri

martie 20, 2020

Share:

Compania de Apă limitează activitatea de relaţii cu publicul la operaţiunile online

news-image

Noi măsuri privind reducerea răspândirii virusului COVID-19: SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA suspendă începând cu data de 20.03.2020 activitatea de relaţii cu publicul şi mută majoritatea operaţiunilor de încasare facturi, eliberare avize, încheiere contracte şi comunicare clienţi, prin corespondenţă electronică. Accesul publicului la sediul societăţii noastre din strada Duiliu Zamfirescu nr. 3 va fi complet restricţionat.

PLATA FACTURILOR

  • Online – pe site-ul https://plataonline.apaoradea.ro/ sauwww.apaoradea.ro (Contul meu)
  • la punctele de plată – PayPoint – obligatoriu factură
  • „un-doi Centru de plăţi” (Mobile Distribution) – obligatoriu factură
  • prin serviciul de Direct Debit al CEC Bank, Băncii Comerciale Române, Banca Transilvania
  • sediul oficiilor poştale- Compania Naţională „Poşta Română” din localităţile unde domiciliaţi, saudirect la factorii poştali în cazul localităţilor din mediul rural
  • prin virament bancar în următoarele conturi:

RO41BRDE050SV03433450500Banca: B.R.D.G.S.G.Oradea

RO87RNCB0032046483230008 Banca: B.C.R. Oradea

RO54TREZ0765069XXX001700 Banca: Trezoreria Oradea

RO69BTRL00501202P03578XX Banca: Transilvania Oradea

RO87RZBR0000060014604408 Banca: Raiffeisen Bank Oradea

RO32PIRB0500731793001000 Banca: First Bank SA

RO43BUCU1161215728096RON Banca: Alpha Bank Oradea

RO18CECEBH0130RON0743698 Banca: CEC Bank Oradea

RO04BTRL00501202275335XX Banca: Transilvania Beiuş

RO09RNCB0034118670470001 Banca: B.C.R. Beiuş

RO41BRDE050SV03433450500 Banca: B.R.D.G.S.G. – Agentia Tinca

RO41BRDE050SV34091150500 Banca: B.R.D.G.S.G. – Agentia Tinca

RO65CECEBH4130RON0521444 Banca: CEC BANK Oradea – Agentia Tinca

EMITEREA AVIZELOR TEHNICE

  • Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin e -mail la adresa avize@apaoradea.ro ( peste 10MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER)
  • Documentele necesare pentru obținerea avizelor sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/acte-avize.html
  • Formularul de cerere este disponibil pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/Cerere_Aviz.pdf
  • Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original al avizelor va putea fi ridicat de la Biroul Avize după reluarea activităţii
  • In mod obligatoriu, în corpul e-mailului se vor regăsii datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare
  • Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 142

ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE

TRANSMITEREA DE PETIŢII, COMENZI ŞI SERVICII
SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SApune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor / solicitărilor:

SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE
Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Central, telefon 0259 430 928 / 0359 410 203 (program permanent).

CITIREA CONTOARELOR

  • SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA va citi lunar, prin angajaţii săi, apometrele clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă;
  • Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e-mail facturare@apaoradea.ro sau telefonic la 0259 435505, în perioada 10 – 20 ale lunii;
  • In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, în baza mediei consumurilor anterioare.

LABORATOARE

Precizăm faptul că, pe o perioadă nedeterminată, se suspendă toate analizele fizico-chimice şi microbiologice externe efectuate de către LABORATORUL DE APĂ POTABILĂ şi LABORATORUL DE APĂ UZATĂ solicitate de către terţi, întrucât toată activitatea se va concentra pentru monitorizarea permanentă a calităţii apei reci furnizate, respectiv cea evacuată în râul Crişul Repede.

SERVICIUL DE VIDANJARE

Pe perioada instituiriistării de urgenţă, serviciul de vidanjare se va presta cu precădere către beneficiarii de contracte în acest sens. Prestarea acestui serviciu către terţi se va face limitat, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de oraş, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual

IMPORTANT

  • SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale.Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de substanţă şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât, calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.
  • Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinete este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Bihor, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţii, http://www.apaoradea.ro/index.html.
  • În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de oraş (acest tip de intervenţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere).

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut