A venit primăvara și o dată cu ea începem și campania de igienizare și întreținere a domeniului public din municipiul Oradea. Administrația publică locală demarează luni, 20 martie, această campanie, care se adresează tuturor regiilor autonome, societăților comerciale, instituțiilor publice, asociațiilor de proprietari și persoanelor fizice din oraș, respectând obligațiile legale și cele stabilite în cadrul acestei acțiuni, care se va derula până în 14 aprilie 2023.
Campania de igienizare și întreținere a domeniului public se va desfășura pe zone, astfel:
Lucrările specifice sezonului constau în: adunat/colectat deșeuri de pe spațiile verzi și locurile de joacă, greblat frunze și crengi, măturat alei, platforme betonate/asfaltate și golit coșuri pentru deșeuri.
Acțiunea de igienizare a domeniului public vizează spațiile verzi, scuarurile și aliniamentele stradale aflate sub incidenta acordurilor cadru/contractelor subsecvente, respectiv a contractului de delegare a serviciului public de salubrizare în municipiul Oradea. În aceeași perioadă sunt propuse spre curățare/spălare/vopsire: indicatoarele de circulație, stâlpii de iluminat, băncile de odihnă din parcuri și echipamentele de joacă din oraș.
Regăsiți în fișierul atașat obligațiile ce revin regiilor autonome, societăților comerciale, instituțiilor publice, asociațiilor de proprietari și persoanelor fizice, potrivit Hotărârii Consiliului Local nr. 861 din 2020 – Regulament de salubrizare a municipiului Oradea și Hotărârii Consiliului Local nr.627/ 2021 – Regulament privind administrarea și întreținerea spațiilor verzi, măsuri și reguli specifice pentru protecția mediului în municipiul Oradea.
CAMPANIE CURATENIE PRIMAVARA 2023.doc
descarcă
martie 14, 2023
Fiind necesară eliberarea domeniului public, Primăria municipiului Oradea anunță public că în cursul zilei de luni, 13 martie, a fost ridicat și transportat pe str....
martie 14, 2023
Poți economisi timp, plătindu-ți impozitul în doar câteva secunde, sau poți să faci un drum până în centru și să stai la coadă, la ghișeu....