Știri

aprilie 01, 2016

Share:

Ofertă de spaţii de reclamă în Ghidul de turism al oraşului Oradea

news-image

Primăria Oradea, prin Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, lansează în luna mai prima ediţie a Ghidului de turism al orașului Oradea. Ghidul va fi tipărit în format de buzunar şi va prezenta detaliat principalele obiective turistice, harta orașului, calendarul de evenimente, precum și principalele zone de agreement, gastronomie, relaxare și timp liber din Oradea și împrejurimi.

Ghidul turistic oficial al orașului Oradea, ediția 2016-2017, va fi tipărit în trei limbi: română, engleză și maghiară şi va avea un tiraj de 1000 de exemplare. Ghidul va fi distribuit gratuit la târgurile de turism internaționale (Berlin, Viena, Budapesta, Tel Aviv, Bucureşti) și naționale (Cluj, Craiova, Debrecen) şi va fi pus în vânzare în diferite locații relevante pentru turişti și publicul larg din Oradea şi Băile Felix (hoteluri, librării, centre de informare etc).

Ghidul turistic de buzunar are disponibile 4 spaţii de reclamă destinate agenţilor economici care îşi desfăşoară activitatea în domeniul turistic: hoteluri, cafenele, pub-uri, restaurante, cofetării, închirieri maşini, evenimente locale. Trei spaţii de reclamă sunt intercalate între capitolele ghidului, iar unul este situat pe interiorul coperţii din spate. Dimensiunile acestor spaţii de reclamă sunt 210×195 mm, 2 pagini.

Cei interesaţi să achiziţioneze unul dintre spaţiile de reclamă pot obţine mai multe informaţii la numărul de telefon: 0359 807 907, email: oradeaturism@gmail.com, persoană de contact: Mihai Jurca, director executiv. Cei interesaţi sunt rugaţi să contacteze Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune până joi, 07.04.2016.

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut