Azi, 19 aprilie 2016, a avut loc la Grota Roşie din Cetatea Oradea o conferinţă de presă organizată de Asociaţia de Promovare a Turismului din Oradea şi prilejuită de organizarea unui info trip cu 16 agenţii de turism din ţară.
În cadrul conferinţei au luat cuvântul directorul Asociaţiei de Promovare a Turismului din Oradea – dl. Mihai Jurca, dl. Jean Podilă – proprietarul Hotelului President din Băile Felix şi d-na Gabriela Peşeţ – consilier de comunicare la Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT).
În total, au participat la acest info trip 20 de persoane de la 16 agenţii de turism din ţară, respectiv din oraşele: Bucureşti, Călăraşi, Cluj-Napoca, Slatina, Bacău, Craiova, Piteşti şi Timişoara. Toţi aceştia au sosit în Băile Felix duminică, 17 aprilie şi vor pleca mâine, 20 aprilie. După ce au văzut staţiunea Băile Felix, astăzi, aceştia vor face un tur al oraşului Oradea şi însoţiţi de dl Mihai Jurcă vor vizita: Cetatea Oradea, Aquapark-ul Nymphaea, Hotel Double Tree Hilton, Hotel Continental, Hotel Elite, Hotel Ramada, Complexul Baroc, Piaţa Unirii, Dealul Ciuperca, Sinagoga Zion, iar seara vor lua cina în oraş.
Cazarea şi masa reprezentanţilor celor 16 agenţii de turism a fost asigurată de Hotel President, hotel care este membru al Asociaţiei de Promovare a Turismului din Oradea.
Legat de importanţa organizării info tripurilor, Jean Podilă a spus: “Noi ne promovăm şi online şi în alte moduri, dar este cu totul altceva atunci când reprezentanţii agenţiilor de turism pot să vadă pe viu ceea ce putem să le oferim, să vadă frumuseţea naturii sau să simtă direct beneficiile apei termale, pentru ca apoi să le poată promova mai departe. Sunt cheltuieli multe, şi singuri e foarte greu să facem promovare. Doar dacă ne unim cu toţii eforturile, vom avea şi rezultate”.
“Vrem să arătăm că lucrurile s-au schimbat foarte mult pe zona turismului balneo, că staţiunile balneare nu mai sunt destinaţii doar pentru persoanele de vârsta a III-a, ci şi pentru alte categorii de vârstă care vor să se relaxeze şi să aibă grijă de sănătatea lor”, a precizat Gabriela Peşeţ – consilier de comunicare la Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism.
În încheiere, directorul Asociaţiei de Promovare a Turismului din Oradea – dl. Mihai Jurca a spus: “Deşi există această percepţie, staţiunea Băile Felix nu mai este o staţiune de pensionari, unde vin doar persoanele cu venituri mici. Băile Felix au un potenţial turistic important prin tot ceea ce oferă apa geotermală, iar Oradea oferă turistului o serie de obiective pentru petrecerea timpului liber, care merită vizitate. Agenţiile de turism participante la acest info trip urmează să realizeze pachete turistice atractive, care vor atrage mai mulţi turişti către Oradea şi Băile Felix”.
aprilie 19, 2016
Oradea sărbătorește în fiecare an, la 20 aprilie, un eveniment major din istoria sa: intrarea trupelor române în Oradea, la 20 aprilie 1919, în frunte...
aprilie 19, 2016
În cadrul programului Şcoala Altfel - "Să ştii mai multe, să fii mai bun", cca 400 de elevi au vizitat azi, 19 aprilie 2016, obiectivele...