Primăria Oradea anunţă că, în perioada sărbătorilor de iarnă, Centrul de Relaţii cu Publicul din cadrul instituţiei va funcţiona după următorul program:
Luni – 21 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Marţi – 22 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Miercuri – 23 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Joi – 24 decembrie 2015: 7.30 – 14.00 (program redus)
Vineri – 25 decembrie 2015: ÎNCHIS
Luni – 28 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Marţi – 29 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Miercuri – 30 decembrie 2015: 7.30 – 18.00 (program normal)
Joi – 31 decembrie 2015: 7.30 – 14.00 (program redus)
Vineri – 1 ianuarie 2016: ÎNCHIS
În perioada 21 – 31 decembrie 2015, plata debitelor restante şi a amenzilor de circulaţie în 48 de ore se poate realiza şi prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de Plată Online cu Cardul Bancar (www.ghiseul.ro), prin intermediul aplicaţiei MobilePay (utilizatori de dispozitive mobile cu sistem de operare android) sau prin unităţile Direcţiei de Poştă şi prin unităţile C.E.C, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.
Prima zi de lucru cu publicul din anul 2016 este 4 ianuarie, începând cu ora 7.30.
În perioada 4 – 15.01.2016, se va derula acţiunea de închidere/deschidere a anului fiscal 2015/2016, astfel că, în această perioadă:
– în cadrul Centrului de relaţii cu publicul, la ghişeele 21 – 27 se vor încasa doar taxe fără debit (taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie plătite în 48 ore)
– contribuabilii persoane fizice şi juridice care nu au achitate la zi obligaţiile fiscale până la data de 31.12.2015 şi care vor să solicite certificate fiscale care să ateste faptul că nu au datorii restante, vor putea să efectueze plata acestora numai prin virament bancar.
– declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate în Centrul de relaţii cu publicul, ghişeele 1-4 – persoane fizice, respectiv ghişeele 5-6 – persoane juridice, urmând a fi prelucrate după data de 18.01.2016.
– vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente.
Începând cu data de 18.01.2016, încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua prin personalul din cadrul Centrului de relaţii cu publicul, ghişeele 21-27, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin intermediul Sistemului National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar (www.ghiseul.ro), ), prin intermediul aplicaţiei MobilePay (utilizatori de dispozitive mobile cu sistem de operare android), prin unităţile Direcţiei de Poştă precum şi prin unităţile C.E.C, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.
Stabilirea acestui program a avut la baza următoarele considerente:
– zilele de 25 şi 26 decembrie 2015, 1 şi 2 ianuarie 2016 au fost declarate zile libere de sărbătoare legală potrivit Codului Muncii;
– aplicarea, începând cu 1 ianuarie 2016, a prevederilor noului Cod Fiscal – Legea 227/2015 şi a noului Cod de procedură fiscală – Legea 207/2015, în materie de taxe şi impozite locale.
Primăria Oradea vă mulţumeşte pentru înţelegere şi vă urează sărbători fericite alături de cei dragi!
decembrie 14, 2015
Pentru montarea aparaturii de măsură și control în căminul Magistralei 1 situat pe bd. Dacia, în zona pasajului subteran de la Magazinul PROFI, este necesară...
decembrie 15, 2015
In conformitate cu prevederile art. 39 alin. 1 şi 3 din Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului...