Știri

decembrie 31, 2020

Share:

Programul de lucru cu publicul la Primăria Oradea se reia în 4 ianuarie

news-image

Uşile Primăriei Oradea vor fi deschise pentru public după Sărbători, începând de luni, 4 ianuarie. Întrucât în perioada 04 – 14.01.2021 se derulează acțiunea de închidere/deschidere an fiscal 2020/2021, încasarea impozitelor şi taxelor datorate bugetului local va începe în data de 15.01.2021.

Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Oradea va asigura activitatea de lucru cu publiculîncepând cu data de 4 ianuarie 2021, potrivit următorului program:

– Luni – Joi : 8:00 – 18:00

– Vineri : 8:00 – 15:30

În perioada04.01.2021 – 14.01.2021se va derula acțiunea de închidere/deschidere an fiscal 2020/2021, motiv pentru care, în această perioadă:

– activitatea de încasare va cuprindedoar taxele fără debit(exemplu: taxe timbru, avize şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie și/sau parcare).

– contribuabilii persoane fizice și juridice care doresc să achite obligații fiscale restante, datorate anterior anului curent, vor putea să efectueze platanumai prin virament bancar sau mandat poștal (linklistă conturi bancare).

– declaraţiile fiscale privind clădirile şi terenurile tranzacționate vor fi preluate în Centrul de relații cu publicul, ghișeele 3 – 4, 8 – 12 – persoane fizice, ghișeele 3 – 4, 13 – 14 – persoane juridice, urmând a fi prelucrate după data de 15.01.2021.

– vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport, însoţite de documentele primare aferente.

– pentru vânzările de bunuri impozabile efectuate în perioada 01.01.2021-15.01.2021, impozitul aferent anului 2021 va fi calculat de inspectorii cu atribuții de impunere, iar eliberarea certificatului fiscal se va efectua după prezentarea documentului de plată (O.P. sau mandat poştal) care să ateste plata impozitului.

Precizare privind tranzacțiile derulate în cursul lunii decembrie 2020

Pentru a preîntâmpina aglomerația la ghișeele Primăriei, vă informăm că documentele aferente tranzacțiilor de vânzare-cumpărare încheiate în luna decembrie 2020 se pot prezenta, în vederea înregistrării, în cursul lunii ianuarie 2021 și se vor opera cu data tranzacției (data vânzării/cumpărării), iar vânzătorul nu va mai datora impozit pentru bunul înstrăinat în anul următor. Pentru aceste tranzacții, prezentate până la 31.01.2021, nu se vor aplica sancțiuni privind depunerea cu întârziere a declarațiilor.

Începând cu data de 15.01.2021 va fi reluată încasarea tuturor impozitelor şi taxelordatorate bugetului local, inclusiv impozitele pe clădiri, terenuri și autovehicule aferente anului 2021.

Plățile vor putea fi efectuate:

– la casieria din Centrul de relații cu publicul, ghișeele 5-7 și 21-27

– online:

o prin secțiunea de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Oradea (www.oradea.ro)

o prin intermediulwww.ghiseul.ro

o prin intermediul aplicației MobilePay (linkGoogle Play)

– prin unităţile Direcţiei de Poştă, conform programului (orarului) fiecărei unităţi

– prin unităţile C.E.C, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă urăm să aveți sărbători fericite alături de cei dragi!

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut