Începând de ieri, 14 mai 2020, serviciul online de programare în vederea obținerii certificatelor de stare civilă este operațional.
Acest serviciu este disponibil pentru programare în vederea obținerii pe loc a certificatelor de naștere, căsătorie și deces, în cazul celor pierdute, sustrase, distruse sau deteriorate.
De asemenea, serviciul este disponibil și pentru programare în vederea obținerii certificatelor de deces care nu au fost eliberate la momentul înregistrării decesului, datorită normelor impuse de instituirea stării de urgență.
Depunerea cererii și eliberarea certificatelor de stare civilă se va face la Primăria municipiului Oradea, Compartimentul de Stare Civilă, cam. 14, parter, conform programării făcute.
Accesul la ghișeu se va face cu respectarea distanței minime de siguranță și a regulilor de disciplină sanitară stabilite de autorități.
Serviciul este disponibil pe portalul www.evp-oradea.ro, secțiunea programări online.
mai 15, 2020
În contextul epidemiologic generat de Coronavirus (Covid-19), respectând Ordonanţele Militare emise de Ministerul de Interne şi recomandările Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, O.T.L. a...
mai 15, 2020
În conformitate cu legislația în vigoare pentru instituirea stării de alertă la nivel național, Zona Metropolitană Oradea aduce la cunoștința cetățenilor faptul că pe teritoriul...