decembrie 20, 2016
A N U N T
privind elaborarea PUZ – Construire parc industrial, imprejmuire teren si organizare de santier, str. Ion Mihalache , nr. cad. 179854-Oradea
Primaria municipiului Oradea anunta elaborarea unui plan urbanistic zonal pentru amenajarea unui parc industrial pe parcela identificata cu nr. cad. 179854, situata adiacent strazii Ion Mihalache.
Prin planul urbanistic zonal initiat de SC BORGHESI SRL,reprezentant dl. Luigi Borghesi, se reglementeaza urbanistic zona reprezentata de parcela identificata cu nr.cad.179854 si accesul pana in str. Ion Mihalache in corelare cu planul urbanistic zonal avizat prin aviz CMUAT 243/17.02.2016.
Prin reglementarile PUZ-ului se propune ca accesul in incinta parcului sa se faca din drumul public situat pe latura sudica a zonei de studiu, folosind doua porti de acces cu latime de 11,1m.
Mobilarea parcelei identificate cu nr.cad.179854 consta in amplasarea a sase hale destinate activitatilor economice cu caracter industrial, cu regim de inaltime P+E cu Hmax.15,0m de la cota terenului amenajat, asigurandu-se intre doua cladiri o distanta de min.30,0m. Dimensiunile halelor vor varia intre 51,0m x 20,0m si 51,0m x 111,0m;
Amplasarea constructiilor se va face tinand seama de urmatoarele retrageri: min.7,5m fata de mejdiile nordica respectiv vestica si min.6,0m fata de aliniamentele strazilor publice situate adiacent limitelor sudica respectiv estica, dupa realizarea profilului transversal reglementat: 12,0m pentru str.Ion Mihalache si 14,0m pentru drumul public situat la limita sudica a parcelei identificate cu nr.cad.179854;
Aferent functiunii propuse, in incinta se vor amenaja 283 locuri de parcare auto(11 locuri pentru autocamioane si 272 locuri pentru autoturisme)si 120 de locuri de parcare pentru biciclete;
Zona verde va reprezenta 10% din suprafata parcelei studiate si va fi dispusa in majoritate perimetral intre limitele parcelei si platformele carosabile;
In zona de protectie a LEA20kV, cu latime totala de 24,0m se vor amenaja alei carosabile, realizate cu dale inierbate;
Dotarea cu utilitati a obiectivului propus se face prin racordare la retelele edilitare existente pe str. Ion Mihalache si prin amplasarea in subteran a unui rezervor de 1000mc pentru alimentarea hidrantilor;
Terenul afectat de extinderea profilului transversal al drumului public situat la limita sudica a parcelei studiate , se va trece din domeniul privat in domeniul public si se va inscrie in CF ca drum public in favoarea municipiului Oradea, prin grija beneficiarului;
– POTmax.60% CUTmax.1,2;
In temeiul art. 28 al Regulamentului local de implicare a publicului in elaborarea sau revizuirea documentatiilor de urbanism si amenajarea teritoriului,aprobat prin HCL 161/2011, in perioada 20.12.2016-13.01.2017, publicul poate sa consulte si sa-si exprime opinia, in scris privind intentia de elaborare PUZ, la sediul Primariei municipiului Oradea -Serviciul Relatii cu publicul, in intervalul orar 11.30-15.30, cu exceptia zilelor de Miercuri. Observatiile/sugestiile pertinente vor fi luate in considerare in etapa de elaborare a reglementarilor P.U.Z.-ului.
Persoana responsabila cu informarea si consultarea publicului este d-na Dorina Milici, consilier in cadrul Institutiei Arhitect sef – Compartimentul Urbanism si Avize, telefon 259/408876, e-mail: milici@oradea.ro
Raspunsul la observatiile inregistrate se va transmite contestatarilor, iar rezultatul procesului de consultare si va fi publicat pe pagina de internet: www.oradea.ro si http://arhitectsef.oradea.ro, in intervalul 16 – 30.01.2017
Arhitect sef
Adriana Lipoveanu
Plan zona.pdf
descarcă
Plan Reglementari.pdf
descarcă
Plan Circulatia teren.pdf
descarcă
Anunt elaborare PUZ.docx
descarcă
decembrie 20, 2016
A N U N Treferitor la rezultatele procesului de informare si consultare a publicului privind elaborarea PUZ - Construire imobil locuinte colective D+P+2E, cu spatii...
decembrie 27, 2016
A N U N Tprivind intentia de elaborare PUZ - Parcelare teren pentru amplasare locuinteunifamiliale izolate D(S)+P+E(M), strada Ioan Pop Reteganul, nr.cad.162876 - OradeaPrimaria municipiului...