Licitații - Anunțuri de transparență

noiembrie 14, 2023

ANUNT PRIVIND PROCEDURA DE SELECȚIE OFERTE AVAND CA OBIECT ,, SERVICII DE ACORDARE CREDIT BANCAR’’

Prin prezenta, vă invitam să participaţi la procedura de selcție oferte” pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect servicii de acordare credit (finanțare rambursabilă) -linie de finanțare, în valoare de 100.000.000 lei pentru asigurarea cofinanțării/prefinantarii/finantarii unor proiecte din fonduri externe nerambursabile


1. Obiectul contractului: Contractarea de către Municipiul Oradea a unei finanţări rambursabile interne în sumă de 100.000.000 lei.

2. Durată contract: 120 luni de la semnarea contractului de credit. Contractul se va încheia numai după obținerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Împrumuturilor Locale

3. Procedura aplicată: ,,Procedura simplificată proprie pentru serviciile de acordare credit (finanțare rambursabilă) destinată realizării investițiilor de interes public local, respectiv destinate refinanțării creditelor ‘’ potrivit art.29 lit.f) din Legea 98/2016, actualizată, și potrivit Hotărârii Consiliului Local nr. nr.496/29.06.2023 privind aprobarea contractării unei finanțări rambursabile interne – linie de finanțare în valoarea de maxim 100.000.000 lei

4. Perioada de valabilitate a ofertelor : 3 luni

5. Cod CPV:66.113000- Servicii de acordare credit (REV.2)

6. Condiții referitoare la contract: În conformitate cu caietul de sarcini și Instrucțiunile aferente

7. Condiții de participare: În conformitate cu Instrucțiunile de participare

8. Criteriul de atribuire: ,,prețul cel mai scăzut”

9. Valoare totală estimată: 49.685.806,88

10. Adresa de e-mail unde se va trimite: documentația de atribuire și ofertele: primarie@oradea.ro

Ofertele propuse se vor depune strict prin poștă electronica. Nu se acceptă oferte depuse fizic.

11. Data afisării anunț: 12.07.2023


12. Data limită primire oferte: 08.08.2023, ora 14,00

13. Solicitări clarificări informații suplimentare:
Solicitarile de clarificari pot fi facute pana in a 4 zi de dinainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in 48 de ore de data limita de depunere a ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificare vor fi postate numai pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea www.oradea.ro. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări transmise pe adresa de e-mail: primarie@oradea.ro numai în măsura în care acestea au fost adresate în timp util pentru elaborarea, aprobarea și publicarea răspunsului și numai dacă sunt necesare pentru elaborarea ofertei.
Operatoriieconomici interesați vor consulta permanenr site-ul Primăriei Municipiului Oradea -Secțiunea: Transparență-Licitații, unde autoritatea va încărca răspunsuri la solicitări de clarificare, după caz, sau orice alte modificări fașă de informațiile deja publicate.

14. Ora și data deschiderii ofertelor: 09.08.2023, ora 15,00

15. Prezentarea documentelor astfel incat ele sa furnizeze toate informatiile solicitate prin documentatia de atribuire – In caz contrar autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta in cauza, fara solicitare de clarificari.

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut