Compartiment Asociaţii de proprietari

  1. formularea răspunsurilor legate de dosarele de Legea nr.112/1995 şi păstrarea acestora;
  2. îndrumă şi controlează asociaţiile de proprietari de pe raza municipiului Oradea;
  3. procedează la atestarea administratorilor şi eliberarea adeverintelor de atestare;
  4. acordarea de asistenţă privind înfiinţarea şi modificarea statutului şi acordului de asociere a asociatiilor de proprietari;
  5. păstreaza dosarele de înfiinţare a asociaţiilor de proprietari şi întocmeşte evidenţa acestora ;
  6. efectueaza verificari financiar-contabile şi de gestiune a asociaţiilor de proprietari;
  7. ţine evidenţa situaţiei soldurilor elementelor de activ şi pasiv de la asociatiile de proprietari;
  8. întocmeşte şi prezintă informări şi referate, pe baza verificărilor în teren a cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, adreselor şi notelor de audienţă;
  9. verifică lunar la furnizorii de servicii de utilităţi situaţia asociaţiilor de proprietari restante şi iau măsuri pentru verificarea acestora;
  10. desfaşoară activităţi privind pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare, locale, prezidenţiale, europarlamentare şi a referendumurilor, conform legilor în vigoare.
  11. desfăşoară în colaborare cu toate direcţiile, serviciile, compartimentele, activităţi legate de organizarea din punct de vedere tehnic şi desfăşurarea alegerilor parlamentare, locale, prezidenţiale, alegerilor europarlamentare, referendumurilor şi orice alte activitati necesare realizarii atributiilor de serviciu.

Relaţii interne:

 

PRIMAR:

 

- primeşte informări, rapoarte privind activitatea  compartiment;

- semneza actele emise de acest compartiment;

- transmite  dispoziţii;

- întocmeste actele necesare si organizează  procesele electorale, referendumuri, etc.

 

SECRETAR

 

- avizează și contrasemnează actele administrative legate de organizarea din punct de vedere tehnic şi desfăşurarea alegerilor parlamentare, locale, prezidenţiale, europarlamentare si a referendumurilor.

Relaţii externe:

 

CETĂŢENI:

 

- primeşte cereri, sesizari, reclamatii cu privire la problemele cu care se ocupa  compartimentul;

- transmite răspunsuri la cererile cetăţenilor.

 

RELAŢII CU ALTE INSTITUŢII:

 

   -  Institutia Prefectului - Judetul Bihor ;

  -   Inspectoratul de Politie Judetean Bihor

  -   Direcția Judeteana de Statistica Bihor ;

   -  Autoritatea Electorală Permanentă.

NEGRUŢ POSAN OLIMPIA MARIA - consilier
BOGDAN FLORINA MARIA - consilier
DULAU CAMELIA ZAMFIRA - consilier
CHIRILA ADRIANA CORINA - consilier
TIURBE MARIANA - consilier
MARIN AURELIA - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut