Serviciul Drumuri publice

 
 

Ciursas Cristian

Șef serviciu

Număr telefon fix direct: 0259/437-000
Interior: 156, 260, 281
Orar cu publicul: -
Adresa: Directia Tehnica – Serviciul Drumuri Publice – etaj I:
- camera: 128 – Birou Sef Drumuri Publice
- camera: 127 – 127A - Birou subordonati
Subordonat: Director executiv adj., director executiv, fiind sub coordonarea d-lui Viceprimar al Primariei Municipiului Oradea – Marcel Dragos.

BIROUL DRUMURI PUBLICE, structura care asigura verificarea si pastrarea starii tehnice corespunzatoare a cailor de acces rutiere si pietonale, a semnelor de circulatie, a semaforizarilor stradale, a podurilor, pasajelor, pasarelelor in contextul asigurarii  circulatiei in conditii de siguranta si confort pentru toti participantii la trafic, pe raza municipiului Oradea;

 

Elibereaza avize de executie a lucrarilor aferente retelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public al Municipiului Oradea (cu exceptia situatiei in care terenul se afla in administrarea altor persoane fizice sau juridice), în conformitate cu legislaţia în vigoare  si a   Regulamentului  de eliberare a acordului si avizului de executie a lucrarilor aferente retelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public al Municipiului Oradea aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr 1315/12.12.2018, verificând în prealabil documentele  prezentate,  pentru extinderi/reabilitări/retele  si/sau bransamente de apă-racorduri canalizare menajeră/ pluvială/ termoficare/ telefonie fixă si mobilă/ bransamente electrice si de  gaze naturale, etc.;

- Intocmeste studii si propuneri pentru executia lucrarilor de intretineri, reparatii strazi, poduri, pasaje, lucrari pentru siguranta circulatiei, trafic rutier;

- Avand in vedere si  obligatiile ce revin, potrivit legislatiei in vigoare, administratiei publice locale in calitate de administrator al cailor rutiere de comunicatie, Biroul  Drumuri  Publice,  asigura si raspunde de urmarirea si identificarea  cailor de circulatie  rutiera  pe care starea carosabilului modernizat sau nemodernizat , lipsa semnelor de circulatie, marcajelor  rutiere, limitatoarelor de viteza, semafoarelor existente sau lipsa unor astfel de dotari legale si necesare raportant la conditiile de trafic /vizibilitate/ zona/categorie de drum sau deteriorarea tehnica a acestora, reprezinta risc pentru siguranta  participantilor la trafic si  are obligatia  promovarii  cu prioritate si maxima urgenta a  lucrarilor  necesare eliminarii  deficientelor constatate si  restabilirii sigurantei  pentru toti particiapntii la traficul rutier.;

- Asigura organizarea si functionarea Comisiei Tehnice pe probleme de circulatie si trafic rutier in municipiul Oradea;

- Propune  anual si actualizeaza, lunar sau de cate ori este nevoie,  lucrările privind interventiile prin reparatii/intretinere la infrastructura/suprastructura arterelor de  circulaţie, poduri, pasaje, trafic rutier,etc.;

- Asigura organizarea şi participarea la predarea-primirea amplasamentului către constructor la lucrări, împreună cu deţinătorii de reţele de utilitate publica existente pe amplasament;

- Asigură derularea  procedurilor legale  pentru recepţia la terminarea lucrărilor şi recepţia finală, pentru toate lucrarile de intretinere, reparatii privind toate categoriile de drumuri de pe teritoriul municipiului Oradea (drumuri modernizare si nemodernizate, strazi, alei circulabile, poduri, podete, pasaje, etc.) lucrari de realizare, reparaţii, întretinere, aferente trotuarelor, aleilor pietonale, amenajari specifice pentru parcare autovehicule, lucrarilor si semnalizarilor pentru siguranta circulatiei pentru care are contracte in derulare si respectiv a emis comanda pentru executia lucrarilor si a asigurat urmarirea executiei acestora;

- Asigura verificarea sesizarilor, redacteaza si transmite raspunsurile la   sesizarile petentilor, raspunde in termenul  prevazut de legislatia in vigoare privind regimul petitiilor si respectiv accesul liber la informatii publice, adreselor si petitiilor repartizate si raspunde potrivit prevederilor legale in cazul  nerespectarii  termenelor de raspuns prevazute in legislatia specifica;  

- Colaboreaza cu alte servicii de specialitate din instituţie / alte autoritati, pentru a obţine sprijinul necesar în rezolvarea problemelor specifice domeniului său de competenta sau care au conexiuni cu activitatea specifică acestora;

- Asigura si raspunde de  urmarirea, inclusiv prin verificari in teren,a stadiului realizarii lucrarilor, pentru care au fost emise avize pentru inceperea lucrarilor  de extinderi/reabilitări / retele  si/ sau bransamente de apă-racorduri canalizare menajeră/ pluvială/ termoficare/ telefonie fixă si mobilă/ bransamente electrice si de gaze naturale si respectiv avize pentru inceperea  lucrarilor  ce urmeaza a se executa in regim de Urgenta (avarie), verifica respectarea conditiilor tehnice impuse prin avize cu privire la refacerea/aducerea  terenului la starea anterioara inceperii lucrarilor avizate si a  termenelor de refacere a provizorie si definitiva, respectiv a termenului de receptie  asa  cum a fost acesta stabilit prin aviz si in conditiile  respectarii tuturor  prevederilor ‘’Regulamentului de eliberare a acordului si avizului de executie a lucrarilor aferente   Retelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public al Municipiului Oradea‘’, aprobat  prin HCL1315/12.12.2018;

Raspunde de respectarea legislatiei in vigoare precum si de respectarea regulamentului de ordine interioara a Primariei Municipiului Oradea.

Colaboreaza cu toate compartimentele, serviciile, birourile din cadrul Primariei Municipiului Oradea.

Ciursas Cristian – Sef Serviciu – int. 281

Cadar Ioan – consilier – int. 156

Stanescu Adrian – referent de specialitate – int.156

Balog Adriana – consilier – int. 156

Birta Olga – consilier – int. 156

Junea Mariana – consilier- int.260

Pop Paulina – consilier- int.260

Miclea Gabriela – consilier- int.260

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut