Compartiment Gestiune date
Popa Adina
Director executiv adjunct
Asigurarea activitatii de secretariat primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei la nivelul Directiei Tehnice.
Organizarea activitatii de secretariat incluzand activitatea de relatii cu publicul si a activitatii de registratura pentru documentele care sunt primite de Directia Tehnica si respectiv a celor care sunt generate de Directia Tehnica (primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei catre structurile functionale din Directia Tehnica si dinspre Directia Tehnica spre celelalte structuri functionale din cadrul Primariei Oradea).
Gestionarea activitatii de Munca in folosul comunitatii constand in ducerea la indeplinire a mandatelor de executare a sanctiunii contraventionale cu obligare la prestarea unei activitati in folosul comunitatii pe domeniul public al municipiului conform legislatiei in vigoare;
Activitati de secretariat:
- primirea corespondentei de la registratura PMO si predarea catre Directorul Executiv si dupa repartizare de catre acesta, va asigura predarea corespondentei catre cei doi Directori Executivi adjuncti;
- primirea corespondentei repartizate de cei doi Directori Executivi adjuncti;
- transmiterea ,potrivit rezolutiei Directorilor adjuncti, catre structurile competente din subordinea acestora ,in vederea solutionarii in termenele legale si/sau adnotate de Directorul Executiv si /sau Directorii Executivi Adj;
- redactarea in termen a lucrarilor/situatiilor/informarilor care i-au fost repartizate spre solutionare, in vederea comunicarii raspunsului petentilor sau beneficiarilor;
- asigura relatia cu publicul a conducerii Directiei Tehnice;
- realizeaza multiplicari unor documentatii specifice activitatii Directiei Tehnice;
- transmite cu celeritate corespondenta/documentele primite de la structurile functionale ale Directiei Tehnice;
- intocmeste referatele de necesitate pentru rechizite ;
- urmareste buna si permanenta functionare a aparatelor din dotare:copiator, calculator, imprimanta, telefon;
- receptioneaza apelurile telefonice, comunica transmiterea mesajelor primite;
- asigura, utilizeaza si pastreaza corespunzator stampilele aferente Directiei Tehnice (daca este cazul utilizarii de stampile in cadrul Directiei Tehnice);
Monitorizeaza modul de solutionare a mandatelor/ordonantelor pentru munca in folosul comunitatii si intocmeste actele necesare ducerii la indeplinire ale acestora, dupa caz :
- Urmareste si colaboreaza cu alte institutii pentru activitatea de Munca in folosul comunitatii constand in ducerea la indeplinire a mandatelor/sentintelor/ordonantelor de executare a sanctiunii contraventionale cu obligare la prestarea unei activitati in folosul comunitatii pe domeniul public al municipiului Oradea conform legislatiei in vigoare;
- Verifica in teren modul de solutionare a mandatelor/ordonantelor/sentintelor pentru munca in folosul comunitatii ;
Relatii interne:
PRIMAR:
- primeste la semnat lucrarile rezultate din activitatea Compartimentului gestiune date
- transmite dispozitii, corespondenta, note de audienta, etc.
- primeste toate documentele emise de compartimentele de specialitate din cadrul Directiei Tehnice care necesita semnatura primarului
- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a Directiei Tehnice
VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice)
- primeste la semnat lucrarile rezultate din activitatea Compartimentului gestiune date, pentru care primarul i-a delegat dreptul de semnatura.
- transmite dispozitii, corespondenta, note de audienta, etc
- primeste toate documentele emise de compartimentele de specialitate din cadrul Directiei Tehnice care necesita semnatura primarului si pentru care acesta i-a delegat dreptul de semnatura
- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a Directiei Tehnice
DIRECTOR EXECUTIV
- primeste informari privind activitatea Compartimentului gestiune date
- primeste la semnat toate lucrarile din cadrul Compartimentului gestiune date
- transmite corespondenta, dispozitii si repartizeaza sarcini de serviciu;
- transmite in vederea distribuirii corespondentei specifice Directiei Tehnice: adrese ale persoanelor fizice sau juridice, note interne, informari ale compartimentelor de specialitate, note interne, etc
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT
- conduce direct Compartimentul gestiune date;
- primeste informari privind activitatea Compartimentului gestiune date
- primeste la semnat toate lucrarile din cadrul Compartimentului gestiune date
- transmite corespondenta, dispozitii si repartizeaza sarcini de serviciu.
- stabileste sarcinile de serviciu, pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem aplicabile fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite, aprobate si difuzate conform OSGG nr. 600 din 20 aprilie 2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice , urmărind o încărcare judicioasă a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;
- Primeste lunar situatia documentelor primite in Directia Tehnica si nesolutionate potrivit termenelor legale, cu evidentierea functionarilor publici carora le-a fost repartizat spre solutionare documentele in cauza
- transmite in vederea distribuirii corespondentei specifice Directiei Tehnice: adrese persoanelor fizice sau juridice, note interne, informari ale compartimentelor de specialitate, note interne, etc
CU DIRECTIILE DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA
- Compartimentul gestiune date colaboreaza cu toate directiile si compartimentele din Primaria municipiului Oradea pentru a solutiona in mod eficient toate problemele specifice domeniului de activitate
Relaţiile externe:
CU PERSOANE FIZICE ŞI JURIDICE
- primeste cereri, sesizări, reclamaţii cu probleme din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament ;
- transmite răspuns in termen legal;
- propune si urmareste modul de solutionare a problemelor specifice din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament;
ALTE INSTITUTII, AUTORITATI, FURNIZORI DE SERVICII SI / SAU UTILITATI PUBLICE:
- primeşte cereri şi informaţii cu caracter specific din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament şi transmite răspunsuri potrivit competentelor legale
- primeste cereri si informatii cu caracter specific si solicita solutionarea unor probleme din domeniile de activitate ce le revin;
VACANT - Referent
ROXANA HAIDUC - Consilier - int.176