Compartiment Gestiune date

 
 

Popa Adina

Director executiv adjunct

Număr telefon fix direct: 0259/409-451
Centrală: 0259/437-000
Interior: 231, 176
Orar cu publicul:
- Marti: 9:00 - 11:00
- Joi: 13:00 - 15:00
Adresa: Piata Unirii nr.1, camera 231 etaj II si camera 129 etaj I
Subordonat: Director executiv adj., director executiv, fiind sub coordonarea d-lui Viceprimar al Primariei Municipiului Oradea – Marcel Dragos.

Asigurarea activitatii de secretariat primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei la nivelul Directiei Tehnice.

Organizarea activitatii de secretariat incluzand activitatea de relatii cu publicul si a activitatii de registratura pentru documentele care sunt primite de Directia Tehnica si respectiv a celor care sunt generate de Directia Tehnica (primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei catre structurile functionale din Directia Tehnica si dinspre Directia Tehnica spre celelalte structuri functionale din cadrul Primariei Oradea). 

Gestionarea activitatii de Munca in folosul comunitatii constand in ducerea la indeplinire a mandatelor de executare a sanctiunii contraventionale cu obligare la prestarea unei activitati in folosul comunitatii pe domeniul public al municipiului conform legislatiei in vigoare;

Activitati de secretariat:

- primirea corespondentei de la registratura PMO si predarea catre Directorul Executiv si dupa repartizare de catre acesta, va asigura predarea corespondentei catre cei doi Directori Executivi adjuncti; 

- primirea corespondentei repartizate de cei doi Directori Executivi adjuncti; 

- transmiterea ,potrivit rezolutiei Directorilor adjuncti, catre structurile competente din subordinea acestora ,in vederea solutionarii in termenele legale si/sau adnotate de Directorul Executiv si /sau Directorii Executivi Adj; 

- redactarea in termen a lucrarilor/situatiilor/informarilor care i-au fost repartizate spre solutionare, in vederea comunicarii raspunsului petentilor sau beneficiarilor; 

- asigura relatia cu publicul a conducerii Directiei Tehnice; 

- realizeaza multiplicari unor documentatii specifice activitatii Directiei Tehnice; 

- transmite cu celeritate corespondenta/documentele primite de la structurile functionale ale Directiei Tehnice; 

- intocmeste referatele de necesitate pentru rechizite ;

- urmareste buna si permanenta functionare a aparatelor din dotare:copiator, calculator, imprimanta, telefon; 

- receptioneaza apelurile telefonice, comunica transmiterea mesajelor primite; 

- asigura, utilizeaza si pastreaza corespunzator stampilele aferente Directiei Tehnice (daca este cazul utilizarii de stampile in cadrul Directiei Tehnice); 

Monitorizeaza modul de solutionare a mandatelor/ordonantelor pentru munca in folosul comunitatii si intocmeste actele necesare ducerii la indeplinire ale acestora, dupa caz :

- Urmareste si colaboreaza cu alte institutii pentru activitatea de Munca in folosul comunitatii constand in ducerea la indeplinire a mandatelor/sentintelor/ordonantelor de executare a sanctiunii contraventionale cu obligare la prestarea unei activitati in folosul comunitatii pe domeniul public al municipiului Oradea  conform legislatiei in vigoare;

- Verifica in teren modul de solutionare a mandatelor/ordonantelor/sentintelor pentru munca in folosul comunitatii ;

Relatii interne:

PRIMAR:

- primeste la semnat lucrarile  rezultate din activitatea Compartimentului gestiune date 

- transmite  dispozitii,  corespondenta,  note de audienta, etc.

- primeste toate documentele emise de compartimentele de specialitate din cadrul Directiei Tehnice care necesita semnatura primarului

- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a Directiei Tehnice

VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice)

- primeste la semnat lucrarile  rezultate din activitatea Compartimentului gestiune date, pentru care primarul i-a delegat dreptul de semnatura.

- transmite  dispozitii,  corespondenta,  note de audienta, etc

- primeste toate documentele emise de compartimentele de specialitate din cadrul Directiei Tehnice care necesita semnatura primarului si pentru care acesta i-a delegat dreptul de semnatura

- transmite dispozitii si corespondenta ce vizeaza sfera de activitate a Directiei Tehnice

DIRECTOR EXECUTIV 

- primeste  informari privind activitatea  Compartimentului gestiune date 

- primeste la semnat toate  lucrarile din cadrul Compartimentului gestiune date 

- transmite corespondenta, dispozitii si  repartizeaza sarcini de  serviciu;

- transmite in vederea distribuirii corespondentei specifice Directiei Tehnice: adrese ale  persoanelor fizice sau juridice, note interne, informari ale compartimentelor de specialitate, note interne, etc

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT 

- conduce  direct Compartimentul gestiune date; 

- primeste  informari privind activitatea  Compartimentului gestiune date 

- primeste la semnat toate  lucrarile din cadrul Compartimentului gestiune date 

- transmite corespondenta, dispozitii si  repartizeaza sarcini de  serviciu.

- stabileste sarcinile de serviciu, pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem  aplicabile  fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite, aprobate si difuzate conform OSGG nr. 600 din  20 aprilie 2018  pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice , urmărind o încărcare judicioasă a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;

- Primeste lunar situatia documentelor primite in Directia Tehnica si nesolutionate potrivit termenelor legale, cu evidentierea functionarilor publici carora le-a fost repartizat spre solutionare  documentele in cauza

- transmite in vederea distribuirii corespondentei specifice Directiei Tehnice: adrese  persoanelor fizice sau juridice, note interne, informari ale compartimentelor de specialitate, note interne, etc

CU DIRECTIILE DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ORADEA 

- Compartimentul gestiune date  colaboreaza cu toate directiile si compartimentele din Primaria municipiului Oradea pentru a solutiona in mod eficient toate problemele specifice domeniului de activitate

Relaţiile externe:

CU PERSOANE FIZICE ŞI JURIDICE

- primeste cereri, sesizări, reclamaţii cu probleme din domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament ;

- transmite răspuns  in termen legal;

- propune si urmareste modul de solutionare a problemelor specifice din domeniile  de activitate stabilite prin prezentul Regulament;

ALTE INSTITUTII, AUTORITATI, FURNIZORI DE SERVICII  SI / SAU UTILITATI PUBLICE:

- primeşte cereri şi informaţii cu caracter specific din  domeniile de activitate stabilite prin prezentul Regulament  şi transmite răspunsuri potrivit competentelor legale

- primeste cereri si informatii cu caracter specific si solicita  solutionarea unor probleme  din  domeniile de activitate ce le revin;

VACANT - Referent
ROXANA HAIDUC - Consilier - int.176

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut