Potrivit dispozițiilor art. 18, alin. 1 din Legea nr. 115/2015 – pentru alegerea autorităților administrației publice locale, potrivit căreia – “până cel mai târziu cu 45 de zile înaintea datei scrutinului, cetăţenii cu drept de vot care și-au stabilit reşedinţa în circumscripția electorală în care au loc alegeri pot solicita primarului, pe baza actului de identitate, înscrierea în Registrul electoral cu adresa de reședință pentru scrutinul respectiv”.
Pe această cale, Primăria Municipiului Oradea informează cetăţenii cu drept de vot care au reședința în municipiul Oradea că pot depune cereri în acest sens în perioada 22 februarie 2016 – 21 aprilie 2016, în vedere înscrierii în Registrul electoral. Modelul cererii, la care veți anexa o copie a actului de identitate, precum și o copie a dovezii de reședință, se află pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea Alegeri locale 2016 și la “Sala Ghișeelor” din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, unde se vor înregistra aceste cereri.
Programul de lucru al instituţiei este următorul:
LUNI: 07:30 – 18:00
MARŢI: 07:30 – 18:00
MIERCURI: 07:30 – 18:00
JOI: 07:30 – 18:00
VINERI: 07:30 – 15:30
aprilie 06, 2016
Începând cu data de 07.04.2016, Primăria Municipiului Oradea lansează sesiunea de selecţie de proiecte, care vor beneficia în anul 2016 de finanţare nerambursabilă din fondurile...
aprilie 07, 2016
OTL SA informează publicul călător că în seara zilei de vineri, 8 Aprilie 2016, începând cu ora 22.00, pe tronsonul cuprins între Centrul Civic şi...