În perioada 12 – 15 martie 2015, Municipiul Oradea alături de stațiunea Băile Felix şi Consiliul Județean Bihor va participa la Târgul de Turism al României de la Romexpo Bucureşti, dedicat pieței de turism din România. Este pentru prima data când oferta turistică a județului nostru se va regăsi într-un concept/stand comun, care prezintă oferta comună Oradea-Băile Felix şi cea a județului prin zonele naturale şi tradițiile din munții Apuseni.
Participarea la târgul de turism se realizează printr-un stand comun, cu un design actual şi simplu care surprinde, unitar, trei componente majore ale turismului din regiune – balnear, urban şi natural. Standul are o suprafață de 50 mp, organizat pe zone de prezentare a pachetului turistic, zonă interactivă de afișare a aplicației Oradea City App și, nu în ultimul rând, o zonă de prezentare a produselor de tratament pe bază de apă termală. Pe lângă oferta noastră, la Târgul de turism al României își vor mai prezenta oferta turistică, la fel ca și în anii trecuți, orașe sau regiuni din România printre care amintim: Sibiu, Timișoara, Cluj-Napoca, Consiliul Județean Suceava, (oferta Bucovina), Alba-Iulia, Gioagiu Băi, Neamț precum si cele mai mari și importante agenții de turism sau operatori de turism din România.
Ca și la celelalte evenimente similare, vom promova oferta turistică Oradea – Băile Felix, rezumată în titlul „Capitala ArtNouveau și a Băilor termale din România”, prezentată într-o broșură de promovare care pentru prima dată tratează specificitatea celor două oferte în mod unitar și complementar. Alături de partenerii noștri (Double Tree by Hilton, Ramada Oradea și Aqua President), standul va promova şi pachete turistice special create pentru acest eveniment. Serbările Cetății, care vor avea loc în toamna acestui an, sunt principalul eveniment promovat de către Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, ca element care să completeze ofertele partenerilor noștri. De asemenea, prin participarea în stand a Centrului național pentru promovarea turismului Bihor, vizitatorii standului vor putea să descopere și numeroasele obiective turistice din județul Bihor, fie că vorbim de munții Apuseni sau de peșterile Farcu sau Meziad, sau de tradițiile locale.
Realizarea materialului a fost coordonată de Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, iar pe această cale dorim să le mulțumim membrilor asociației: Hotelurile Ramada, Aqua President şi Double Tree by Hilton, Lotus Center Oradea, Eurobusiness Parc Oradea și Zona Metropolitană Oradea, pentru implicarea și sprijinul acordat pentru realizarea broșurii dar și pentru participarea la târgurile de turism. Mulțumim colaboratorilor care au participat prin imaginile din broșură, traducerea textelor, Universității din Oradea prin Facultatea de Geografie Turism și Sport care a delegat doi studenți care să sprijine activitatea de promovare din stand, Consiliul Județean prin Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bihor, Centrul pentru Arii Protejate şi Dezvoltare Durabilă Bihor și nu în ultimul rând celor care au realizat designul și forma finală a broșurii – Agenţia de publicitate Bizmart, Agenţia de publicitate Davidsign, Adrian Samoilă, Marcel Socaciu.
Această activitate este începutul unei acţiuni de promovare pe plan național care va continua cu târgurile de la Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov. Scopul este de a crește numărul de turiști și, implicit, de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activități de turism.
martie 11, 2015
Poliţiştii locali au intensificat acţiunile pe raza Municipiului Oradea în vederea asigurării unui comerţ civilizat prin respectarea prevederilor legale. Astfel, cu ocazia verificărilor efectuate în...
martie 11, 2015
În ședința Consiliului Local de ieri, 10 martie, s-a aprobat realizarea de către Primăria Oradea a lucrărilor de intervenție la imobilul monument istoric - Palatul...