Știri

mai 03, 2016

Share:

Poliția Locală a răspuns sesizărilor cetățenilor pe toată perioada Sărbătorilor Pascale

news-image

În cadrul Dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea, care funcționează 24 h din 24h, poliţiştii locali răspund sesizărilor primite telefonic sau online prin aplicaţia Oradea City Report de la cetăţenii municipiului Oradea,.

Pe parcursul sărbătorilor pascale, cetăţenii Muncipiului Oradea au sesizat telefonic Dispeceratul Poliției Locale, înregistrându-se 58 de reclamații cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, depozitări ilegale pe domeniul public etc

De asemenea, prin aplicația Oradea City Report au fost transmise 45 de sesizări şi incidente către Poliţia Locală Oradea, cu privire la aspecte dintre cele mai diverse, de la autovehicule abandonate până la persoane care nu respectă regimul de deţinere al animalelor de companie.

Pe parcursul lunii aprilie, poliţiştii locali au rezolvat 398 de sesizări telefonice, iar prin aplicația online au fost soluţionate 224 de sesizări.

Reamintim faptul că Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).

Poliţia Locală mulţumește cetăţenilor care au sesizat Dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea. Acesta poate fi apelat în continuare la numărul de telefon – 0259 969, 24 h din 24h.

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut