În cadrul Dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea, care funcționează 24 h din 24h, poliţiştii locali răspund sesizărilor primite telefonic sau online prin aplicaţia Oradea City Report de la cetăţenii municipiului Oradea,.
Pe parcursul sărbătorilor pascale, cetăţenii Muncipiului Oradea au sesizat telefonic Dispeceratul Poliției Locale, înregistrându-se 58 de reclamații cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, depozitări ilegale pe domeniul public etc
De asemenea, prin aplicația Oradea City Report au fost transmise 45 de sesizări şi incidente către Poliţia Locală Oradea, cu privire la aspecte dintre cele mai diverse, de la autovehicule abandonate până la persoane care nu respectă regimul de deţinere al animalelor de companie.
Pe parcursul lunii aprilie, poliţiştii locali au rezolvat 398 de sesizări telefonice, iar prin aplicația online au fost soluţionate 224 de sesizări.
Reamintim faptul că Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).
Poliţia Locală mulţumește cetăţenilor care au sesizat Dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea. Acesta poate fi apelat în continuare la numărul de telefon – 0259 969, 24 h din 24h.
mai 03, 2016
Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului anunță deschiderea celei de-a II-a sesiuni din acest an privind atribuirea în custodie a ariilor natural protejate.Astfel, Primăria Oradea se...
mai 03, 2016
Prin prezenta, vă aducem la cunoștință faptul că, în data de 5 mai 2016, ora 14:00, la sediul Biroul Electoral Municipal de Circumscripție nr. 1...