Știri

ianuarie 14, 2016

Share:

POLIŢIA LOCALĂ RĂSPUNDE SESIZĂRILOR PRIMITE PRIN DISPECERAT ȘI PRIN APLICAŢIA ORADEA CITY REPORT

news-image

În cadrul Dispeceratului unic al Poliţiei Locale Oradea, care din data de 11.01.2016 funcționează 24 h din 24 h, poliţiştii locali răspund prompt sesizărilor primite de la cetăţenii Municipiului Oradea, telefonic sau online prin aplicaţia Oradea City Report.

Astfel, pe parcursul lunii ianuarie până la această dată, cetăţenii Muncipiului Oradea au sesizat telefonic Dispeceratul Poliției Locale Oradea, înregistrându-se 112 reclamații cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, depozitări ilegale pe domeniul public,etc

De asemenea, prin aplicația Oradea City Report au fost transmise 32 de sesizări către Poliţia Locală Oradea, dintre cele mai diverse: autovehicule abandonate sau persoane care nu respectă regimul de deţinere al animalelor de companie.

În prezent, poliţiştii locali au rezolvat 101 sesizări telefonice, 11 fiind în curs de soluționare, iar prin aplicația online au fost soluţionate 30 de sesizări, iar 2 dintre acestea sunt în curs de soluţionare.

Poliția Locală reamintește faptul că, Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service).

De asemenea, Poliţia Locală doreşte să mulţumească cetăţenilor care au sesizat dispeceratul cu privire la diverse probleme. Cetățenii pot apela în continuare Dispeceratul Poliţiei Locale Oradea la numărul de telefon – 0259 969 – 24 h din 24h.

Urmărește-ne pe Social Media:

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut