În ședința Consiliului Local din luna octombrie, consilierii locali au aprobat închirierea a patru spații, către următoarele societăți furnizoare de servicii, care vor avea birouri situate la parterul Primăriei Oradea: S.C Distrigaz Vest S.A (Biroul nr. 5), S.C RER Ecologic Service (Biroul nr. 6), S.C RCS &RDS S.A (Biroul nr. 7) și S.C Termoficare Oradea S.A (Biroul nr. 10).
Începând de săptămâna viitoare, S.C Distrigaz Vest S.A așteaptă cetățenii la biroul nr. 5, unde între orele 08.00 și 16.00 locuitorii orașului pot plăti facturi, depune documentații în vederea încheierii de contracte, vor primi toate informațiile necesare pentru racordarea imobilelor la reţeaua de distribuţie a gazelor naturale din municipiul Oradea precum și orice alte informații utile legate de serviciile oferite de companie.
Închirierea celor patru birouri are la bază proiectul Primăriei Oradea de a concentra toate serviciile de utilitate publică în incinta imobilului său, unde cetățeanul într-un timp relativ scurt are posibilitatea să-și soluționeze orice problemă de interes public (cum ar fi: eliberare avize, contracte, plată impozite sau utilități).
La parterul Primăriei Oradea funcționează încă din anul 2011 un birou al Poștei Române (Biroul nr. 8) și unul al CEC Bank (Biroul nr. 13), tocmai pentru ca cetățenii care au de rezolvat o problemă la primărie să nu mai trebuiască să se deplaseze până la sediul acestora, economisind astfel timp.
ianuarie 28, 2016
Directorul Administraţiei Sociale Comunitare Oradea, d-na Arina Moş, a prezentat azi, 28 ianuarie 2016, raportul de activitate al instituţiei pe anul 2015. În deschiderea conferinţei,...
ianuarie 29, 2016
Primăria Oradea a publicat miercuri, 27 ianuarie 2016, pe site-ul instituției www.oradea.ro, anunțul pentru selectarea unui prestator care să elaboreze strategia de informatizare a Municipiului...