Compartiment Documentaţii tehnico-economice

-           Potrivit documentatiilor de urbanism ale municipiului Oradea si Planul Integrat de Dezvoltare al municipiului Oradea coroborat cu Master Planul General de Transport al Romaniei , compartimentul elaboreaza programele anuale precum si programele multianuale si respectiv programele de perspectiva privind modernizarea, reabilitarea, extinderea retelei stradale a municipiului Oradea corelat cu nevoile reale ale municipiului si ale cetatenilor acestuia;

-           Întocmeste programele de investiţii publice anuale în vederea cuprinderii în proiectele de buget pentru Primăria municipiului Oradea, pentru asigurarea resurselor financiare necesare si respectiv pentru executia acestora, pentru obiectivele de investitii ale Directiei Tehnice;

-           Întocmeste listele  obiectivelor de  investiţii cu finanţare  parţială sau  integrală de la  buget, pe capitole şi subcapitole de cheltuieli bugetare, inclusiv eşalonarea pe trimestre în urma aprobării bugetului  de venituri şi cheltuieli în Consiliul  Local  al municipiului Oradea pentru Primăria municipiului Oradea;

-           Transmite listele obiectivelor de  investiţii cu finanţare  parţială sau  integrală de la  buget aprobată tuturor  celor  interesaţi: Serviciului Buget - Ordonanţări, directorului directiei tehnice si altor solicitanti;

-           Întocmeste note de fundamentare, rapoarte de specialitate, referate şi dispoziţii ale primarului pentru aprobarea  modificărilor  din  cadrul  capitolelor de cheltuieli bugetare a listelor  obiectivelor de  investiţii cu finanţare parţială sau  integrală de la  buget;

-           Reface listele de investiţii cu finanţare  parţială sau  integrală de la  buget, pentru: Primăria municipiului Oradea, Directia Tehnica, ori de cate ori intervin modificari privind sumele alocate sau obiectivele finantate;

-           Urmăreste  realizarea  investiţiilor cuprinse  în listele obiectivelor de  investiţii cu

-           finanţare   parţială sau  integrală de la  buget pentru : Primăria municipiului Oradea, Directia Tehnica;

-           Intocmeste raportări /informari  trimestriale, anuale şi de câte ori sunt solicitări privind investiţiile realizate de Primăria  municipiului Oradea  în cursul unui an bugetar, pentru  Direcţia  Regională de Statistică Oradea;Instituţia Prefectului, conducerea Primariei Municipiului Oradea, Consiliului Local, etc;

-           Urmareste cuprinderea fondurilor necesare în listele de investiţii a Primăriei  municipiului  Oradea, pentru demararea  lucrărilor de proiectare aferente activitatii Directiei Tehnice;

-           Intocmeste referatele de necesitate în vederea  organizării procedurilor de achizitie publica pentru  prestari servicii si / sau lucrari, la solicitarea conducerii Directiei Tehnice sau din propria initiativa potrivit bugetului aprobat in acest sens;

-           Asigura elaborarea notelor conceptuale, a temelor de proiectare pentru obiectivele  de  investiţii si alte categorii de lucrari derulate prin Directia Tehnica, in conformitate cu standardele, normativele si cerintele tehnice aplicabile categoriilor de lucrari in cauza, realizand totodata estimarea valorilor cheltuielilor de proiectare si a costurilor lucrarilor de construire. Ulterior in urma procedurii de achizitie publica incheiate, in conformitate cu  prevederile contractului incheiat pentru prestarea serviciului de proiectare urmareste realizarea corespunzatoare a serviciului contractat.

-           Asigura, dupa avizarea de catre conducerea Directiei Tehnica si de catre ordonatorul de credite a temelor de proiectare, a caietelor de sarcini, a referatelor, a notelor justificative, inaintarea catre Serviciul Achizitii Publice a documentatiilor necesare in vederea achizitiei serviciului (de proiectare,  verificare a proiectelor, coordonare in materie de Securitate si Sanatate  in Munca) ;

-           Asigura si raspunde de transmiterea catre prestatorul serviciului, a     Comenzii/Ordinului de incepere a prestarii serviciului cu termen de realizare, in vederea elaborarii pe baza temei de proiectare avizate, pentru fiecare faza  de proiectare a documentatiilor tehnico-economice, sau a prestarii serviciului in conformitate cu prevederile contractului incheiat in acest scop de catre Municipiul  Oradea corelat cu prevederile actelor normative in vigoare;

-           Verifica şi urmăreste realizarea serviciilor (de proiectare, verificare a documentatiilor de proiectare, asigurarea serviciului de coordonare in materie de Securitate si Sanatate  in Munca) respectarea termenelor asumate (pentru elaborarea documentatiilor tehnico-economice pe fiecare faza de proiectare, respectiv a continutului  documentaţiilor tehnico - economice pentru toate fazele de proiectare, acceptându-se la plată numai dacă au fost intocmite cu respectarea temei de proiectare, corespund condiţiilor tehnice şi de calitate şi dacă se  încadrează în standarde, normative şi  legislaţia in vigoare; pentru asigurarea serviciilor prestate in conditiile contractelor incheiate) ;

-           Întocmeste referate şi dispoziţii pentru aprobarea componenţei comisiilor de recepţie a documentaţiilor tehnico-economice si a aerviciilor prestate prin Compartimentul Documentatii Tehnico Economice;

-           Asigura organizarea receptiilor si participa în comisiile de recepţie a documentaţiilor tehnico-economice elaborate pentru modernizare, reabilitare străzi, poduri, pasaje, pasarele, amenajare giraţii, parcări, alei, trotuare, alte constructii  etc., executate din fonduri locale, de stat, structurale sau alte fonduri legal constituite, precum si a serviciilor prestate in cadrul activitatii Compartimentului Documentatii Tehnico Economice;

-           Asigura transmiterea, prin Nota interna,a unui exemplar din documentatia tehnico-economica  elaborata, pentru fiecare etapa de proiectare catre structura Directiei Tehnice prin care urmeaza a se executa lucrarile potrivit atributiilor specifice structurilor componente  din Directia Tehnica;

-           Verifica documentatiile tehnico-economice elaborate si asigura  transmiterea, cu avizul conducerii Directiei Tehnice, catre prestatorul servicului de proiectare, pentru fiecare faza de elaborare a documentatiei tehnico-economice, a solicitarii de clarificari/completari/modificari la documentatiile verificate, urmareste raspunsul la clarificari atat cu privire la continut cat si cu privire la respectarea termenelor stabilite in acest sens in contractul de achizitie a serviciului de proiectare;

-           Asigura secretariatul  si pune  la dispoziţia comisiei de recepţie a documentaţiilor de proiectare, în vederea verificării şi recepţionării acestora, dacă corespund în întregime cu prevederile din tema de proiectare, realitatea de pe teren, normative, STAS-uri, reglementări etc.;

-           Asigura  comunicarea catre  Direcţia Economică a procesului verbal de receptie  pentru plata facturilor privind serviciile de proiectare sau  a celorlalte servicii prestate prin activitatea derulata de Compartimentul Documentatii Tehnico Economice;

-           Monitorizeaza derularea serviciilor de proiectare:  denumirea  lucrărilor, faza  de proiectare, asigurarea obţinerii avizelor/acordurilor, contract, valoare  acte adiţionale, respectarea  termenelor  de proiectare in conformitate cu prevederile contractuale, stadii fizice, plăţi,  alte evenimente ale  proiectării;

-           Asigura obţinerea, unde este cazul, a acordurilor/avizelor necesare, obţinerea certificatelor de urbanism/ autorizaţiilor de construire prin depunerea documentaţiilor necesare obţinerii certificatelor de urbanism (CU), acordurilor / avizelor necesare, precum şi a autorizaţiilor de construire (AC), asigura urmărirea procedurilor de obtinere a acestor acte;

-           Asigura predarea autorizatiei de construire către structurile Directiei Tehnice în a caror domeniu de competenta se afla investitia, în vederea demarării lucrărilor de execuţie;

-           Întocmeste adrese de înaintare, referate  pentru plata taxelor privind diferite avize solicitate în certificatele de urbanism;

-           Intocmeste  referate, rapoarte, proiecte de Hotatari ale Consiliului Local , note de fundamentare aferent activitatii  Compartimentului  Documentatii Tehnico-Economice;

-           Prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul  acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local  aferente domeniului de activitate al Compartimentului Documentatii Tehnico – Economice;

-           Intocmeste rapoarte, proiecte de Hotatari ale Consiliului Llocal , note de fundamentare in vederea aprobarii indicatorilor tehnico-economici si documentatiilor tehnico–economice din care acestia rezulta, aferent  obiectivelor de investitii  prevazute a fi realizate prin Directia Tehnica cu finantare de  la bugetul local sau alte surse legal constituite;

-           Intocmeste rapoarte, proiecte de Hotatari ale Consiliului Local, note de fundamentare in vederea aprobarii indicatorilor tehnico-economici si documentatiilor tehnico – economice din care acestia rezulta,  aferent  obiectivelor de investitii  prevazute a fi realizate, prin societati comerciale subordonate Consiliului Local al Municipiului Oradea  cu finantare de la bugetul local, bugetul propriu al societatii comerciale sau alte surse legal constituite;

-           Prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local  aferente domeniului de activitate al Compartimentului  Documentatii Tehnico – Economice;

-           Înainteaza către Compartimentul de specialitate al Consiliului Local referatele, rapoartele de specialitate,  proiectele de hotărâri, notelor de fundamentare privind investiţiile care necesită aprobarea Consiliului Local;

-           Monitorizeaza  contractele care se deruleaza prin Directia Tehnica  si  transmite lunar  sau de  cate ori se impune  comunicari catre responsabilii de lucrari in vederea  respectarii termenelor  intermediare  si / sau finale de prestare a unor servicii si /sau  de executie a unor  lucrari

-           Pregateste si asigura predarea documentaţiei  pentru  organizarea procedurii de achizitie, în vederea  contractării execuţiei  lucrărilor/prestarii serviciilor, întocmirea referatelor  de necesitate în vederea demarării procedurilor de achiziţie, punerea la dispoziţia Serviciului Achiziţii Publice a documentaţiei necesare în format scris şi electronic,  pentru derularea procedurilor de achizitie;

-           Participa  in comisiile de receptie a documentatiilor tehnico-economice, aferent fiecarei etape de proiectare pentru obiective de investitii ce se deruleaza prin Directia  Tehnica sau  prin alte structuri ale Primariei Municipiului Oradea, potrivit numirii lor prin Dispozitii  emise de Primarul Municipiului Oradea;

-           Participa  în comisiile  de  achizitie publica  a Primăriei  municipiului Oradea, atunci

când sunt emise in acest sens dispoziţii ale Primarului;

-           Are obligatia  cunoaşterii şi aplicarii legislaţiei în vigoare aferente indeplinirii sarcinilor      si atributiilor potrivit prezentului regulament;

-           Primeste corespondenţa repartizata cu privire la sesizările, adresele, plângerile cetăţenilor ,repartizate de conducerea Directiei Tehnice spre solutionare;

-           Asigura verificarea sesizarilor  repartizate, redacteaza si transmite raspunsurile la   sesizarile petentilor, raspunde de  soluţionarea, în termenul  prevazut de legislatia in vigoare privind regimul petitiilor si respectiv accesul liber la informatii publice, adreselor si petitiilor repartizate si raspunde potrivit prevederilor legale in cazul  nerespectarii  termenelor de raspuns prevazute in legislatia specifica; 

-           Asigura respectarea  in indeplinirea   sarcinilor de serviciu a  Procedurilor Operationale si de Sistem  aplicabile  activitatilor din domeniul de activitate si conexe asa cum au fost acestea stabilite, aprobate si difuzate  conform  OSGG nr. 600/20.04.2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice

-           Participarea la activităţi extraprofesionale cum sunt: alegerile locale, alegerile generale,  calamităţi, recensământ,etc.;

Relaţii interne:

PRIMAR:

-  primeşte informări privind situaţia investiţiilor din  municipiu;

- primeste la semnat referate, rapoarte de specialitate, proiecte de Hotarari ale   Cosiliului Local, aferente domeniului de activitate  al Directiei Tehnice-Compartimentul Documentatii Tehnico - Economice;

-  transmite  dispoziţii,  corespondenţa;

 

VICEPRIMAR (coordonator al Directiei Tehnice)

-  primeşte informări privind situaţia investiţiilor din  municipiu;

- primeste la semnat procesele verbale de receptie a serviciilor prestate aferente domeniului de activitate  al  Directiei Tehnice-Compartimentul Documentatii Tehnico  Economice;

      -  primeşte la semnat  toate documentele  rezultate din activitatea Directiei Tehnice- Compartimentului Documentatii Tehnico – Economice pentru care Primarul i-a delegat dreptul de semnatura;

-  transmite  dispoziţii,  corespondenţa;

 

DIRECTOR  EXECUTIV

-  primeşte informări privind activitatea Compartimentului Documentatii Tehnico  Economice;

-           Asigura elaborarea anuală a programelor de investiţii publice pe clasificaţie funcţională cât şi  programe pentru următorii 3 ani, respectiv 5 ani;

-           primeşte la semnat  toate lucrările din cadrul Compartimentului Documentatii Tehnico  Economice;

-           transmite  corespondenţa, dispoziţii şi repartizează sarcini de serviciu

-           prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local  aferente domeniului de activitate al Compartimentului Documentatii Tehnico - Economice si cele  prin care se propune spre  aprobare  Consiliului Local a  indicatorilor tehnico-economici si documentatiilor tehnico – economice din care  acestia  rezulta, aferent  obiectivelor de investitii  prevazute a fi realizate prin Directia Tehnica, sau prin societatile comerciale subordonate Consiliului Local al Municipiului Oradea,  cu finantare de  la bugetul local, bugetul propriu al societatii  comerciale sau alte surse legal constituite.

 

DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT

-           conduce direct Compartimentului Documentatii Tehnico  Economice;

-           stabileste sarcinile de serviciu, pentru fiecare post în parte, inclusiv cu privire la Procedurile Operationale si de Sistem  aplicabile  fiecarui post, asa cum au fost acestea stabilite, aprobate si difuzate  conform  OSGG nr. 600/28.04.2018 

-           pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al  entitatilor publice

-           urmărind o încărcare judicioasă  a acestora, conform pregătirii profesionale şi funcţiei detinute;

-           primeşte informări privind activitatea Compartimentului Documentatii Tehnico     Economice;

-           primeşte la semnat  toate lucrările din cadrul Compartimentului Documentatii Tehnico Economice;

-           transmite  corespondenţa, dispoziţii şi repartizează sarcini de serviciu;

-           Coordoneaza elaborarea anuală a programelor de investiţii publice pe clasificaţie funcţională cât şi  programe pentru următorii 3 ani, respectiv 5 ani;

-           Coordoneaza si raspunde de  intocmirea raportărilor trimestriale, anuale şi de câte ori sunt solicitări privind investiţiile realizate de Primăria  municipiului Oradea  în cursul unui an bugetar, pentru  Direcţia Regională de Statistică Oradea, Instituţia Prefectului etc aferent activitatii compartimentului;

-           Cordoneaza  intocmirea  de rapoarte, informări, note de fundamentare cu privire  la lucrările de investiţii în urma  solicitării conducerii Primăriei  municipiului Oradea şi a Consiliului Local;

-           Primeste spre avizare si verifica modul de elaborare  a notelor conceptuale, a temelor de proiectare pentru obiectivele de  investiţii derulate  prin Directia Tehnica, Compartimentul Documentatii Tehnico Economice si pentru care urmeaza a fi achizitionat serviciul de proiectare sau executia lucrarilor, dupa caz;

-           Asigura si verifica cuprinderea fondurilor necesare în listele de investiţii a Primăriei  municipiului  Oradea, pentru demararea  proiectarii si respectiv a executiei lucrarilor Directiei Tehnice;

-           Asigura intocmirea  referatelor de necesitate în vederea organizării achizitiei publice a servicilor  derulate prin Compartimentul Documentatii Tehnico Economice;

-           Primeste spre avizare si verifica modul de elaborare a Notelor conceptuale, a temelor de proiectare pentru obiectivele de investiţii derulat prin Compartimentul Documentatii Tehnico Economice , în conformitate cu standardele, normativele si cerintele tehnice aplicabile categoriilor de lucrari in cauza.

-           Asigura predarea documentaţiei  pentru  organizarea procedurii de achizitie, in vederea  contractării execuţiei  lucrărilor / prestarii serviciilor, întocmirea referatelor  de necesitate în vederea demarării procedurilor de achiziţie, punerea la dispoziţia Serviciului Achiziţii Publice a documentaţiei necesare în format scris şi electronic,  pentru derularea procedurilor de achizitie;

-           Urmareste  transmiterea catre prestatorul serviciului de proiectare, a  Comenzii/Ordinului de incepere a prestarii serviciului cu     termen de realizare, in vederea elaborarii pe baza temei de proiectare avizate, pentru  fiecare faza de proiectare a documentatiilor tehnico-economice, in  conformitate cu prevederile contractului incheiat in acest scop de catre Municipiul  Oradea prin Serviciul Achizitii Publice;

-           Urmareste derularea serviciului de proiectare: denumirea lucrărilor, faza de proiectare, asigurarea obţinerii avizelor / acordurilor, contract, valoare,  acte adiţionale, respectarea  termenelor  de proiectare in conformitate cu prevederile contractuale, stadii fizice, plăţi,  alte evenimente ale  proiectării;

-           Verifica  şi urmăreste elaborarea documentaţiilor tehnico - economice pentru toate fazele  de proiectare asigurand acceptarea la plată numai dacă corespund condiţiilor tehnice şi de calitate şi dacă se  încadrează în standarde, normative şi  legislaţie, dupa verificarea acestora de catre verificatorii tehnici atestati conform reglementarilor tehnice in vigoare si a serviciilor contractate in acest sens;

-           Primeste spre verificare si semnare  referate, rapoarte, proiecte de Hotarari ale Consiliului Local, note de fundamentare, aferent  activitatii  Compartimentului  Documentatii Tehnico Economice;

-           Prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari al Consiliului Local  aferente domeniului de activitate al Compartimentului Documentatii Tehnico Economice;

-           Primeste spre verificare si semnare referate, rapoarte, proiecte de de Hotarari ale Consiliului Local, note de fundamentare in vederea inaintarii catre Consiliul Local pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici si documentatiilor tehnico – economice din care acestia rezulta, aferent  obiectivelor de investitii prevazute a fi realizate prin Directia Tehnica, Compartimentul Documentatii Tehnico Economice cu finantare de  la bugetul local sau alte surse legal constituite;

-           Primeste spre verificare si semnare rapoarte, referate, proiecte de de Hotarari ale Consiliului Local, in vederea supunerii spre aprobare  Consiliului Local a indicatorilor tehnico-economici si documentatiilor tehnico – economice din care acestia rezulta, aferent  obiectivelor de investitii  prevazute a fi realizate, prin societati comerciale subordonate Consiliului Local al Municipiului Oradea cu finantare de  la bugetul local, bugetul propriu al societatii comerciale sau alte surse legal constituite;

-           Prezinta si sustine in fata comisiilor de specialitate ale Consiliului Local si in plenul acestuia, daca este cazul, referatele, rapoartele de specialitate si proiectele de Hotarari ale Consiliului Local  aferente domeniului de activitate al Compartimentului Documentatii Tehnico Economice si cele  prin care se propune spre  aprobare  Consiliului Local a indicatorilor tehnico-economici si documentatiilor tehnico – economice din care  acestia rezulta, aferent  obiectivelor de investitii  prevazute a fi realizate prin  societati comerciale subordonate Consiliului Local al Municipiului  Oradea  cu finantare de  la bugetul local, bugetul propriu al societatii comerciale sau alte surse legal constituite.

 

DIRECTOR EXECUTIV DIRECŢIA  ECONOMICĂ

-  primeşte informări privind necesitatea investiţiilor din  municipiu;

- primeşte la semnat lista obiectivelor de investitii cu anexele aferente, respectiv referate de necesitate, rapoarte de specialitate, note de fundamentare concepute in cadrul Compartimentului Documentatii Tehnico Economice;

-  transmite  dispoziţii. 

 

RELAŢII CU CELELALTE COMPARTIMENTE DIN CADRUL PRIMĂRIEI :

- Compartimentul Documentatii Tehnico Economice primeşte şi solicită direcţiilor din cadrul Primăriei  documente privind rezolvarea unor  probleme de investiţii . În acest sens colaborează cu toate direcţiile şi compartimentele din  cadrul Primăriei  municipiului Oradea.

 

           Relaţii externe:

CETĂŢENII, diferite persoane juridice, şcoli, licee,  etc,.

 

- verifica in teren, intocmeste si transmite răspunsuri, informmatii la  cererile  contribuabililor.

 

ALTE INSTITUŢII ŞI AUTORITĂŢI :

- ministere si alte autoritati  ale administratiei centrale

 

ALTE INSTITUTII/STRUCTURI :

- Institutia Prefectului Judeţului Bihor, Consiliul  Judeţean, Direcţia Regională de Statistică, SC ADP SA Oradea, S.C. O.T.L. S.A, SC COMPANIA DE APĂ SA, SC TERMOFICARE SA, POLITIA LOCALA ORADEA, SC ELECTRICA SA;  SC  DISTRIGAZ VEST SA; SC ROMTELECOM, Curtea de Conturi, Directia Generala a Finantelor Publice Bihor.

VACANT - consilier
KRAUSZ VIORICA - consilier
TIVADAR MIOARA AURELIA - consilier
DITTRICH CYNTHIA ALEXANDRA - consilier
POPA MARIA CĂLINA - consilier
PETRICA IOAN PAVEL - consilier

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut