Planuri Urbanistice

iunie 30, 2025

A N U N T privind elaborarePUZ – Parcelare teren pentru activități industriale, nr.cad.183362 163986, 217914,-217916, 218685, 218686, str.Corneliu Baba, Oradea

Primaria municipiului Oradea anunta elaborarea unui plan urbanistic zonal in vederea parcelarii de teren pentru activități industriale, nr.cad.183362 163986, 217914,-217916, 218685, 218686, str.Corneliu Baba, Oradea 

            Zona de studiu a PUZ-ului: Terenul care a generat PUZ-ul constituit din nr.cad.163986, 183362, 187591, 217914,- 217916, 218685, 218686 în suprafață totală de 114837 mp;

             Planul urbanistic zonal a fost initiat de Pazuric A.I.Iosif PFA prin Pazuric Iosif si elaborat de Arh. RUR Trifa Adeona.

            – Prevederi P.U.G. – R.L.U. aprobate anterior (PUG  aprobat cu HCL nr.501/2016 cu RLU modificat prin HCL nr.260/2021);

    – UTR UEi, UTR Et;

    – regim de construire: deschis;

    – funcţiuni predominante:  Funcţiuni industriale şi de depozitare, funcţiuni de servicii industriale şi servicii tehnice, funcţiuni aferente infrastructurii de transport, activități economice terțiare;

    – H max: 22 m la cornisa, respectiv un regim de înălţime de (1-3S)+P+5E+R (în UTR UEi), respectiv  Hmax – 21 m la cornisa, respectiv un regim de înălţime de (1-3S)+P+4E (în UTR Et;

    – POT max – UTR UEi –  POT max = 60,0%; 

                        – UTR Et – POT max = 40%,  POT max = 50%,

    – CUT max – UTR UEi  – CUT max = 1,2

                      – UTR Et – CUT max = 2,2 ( parcele comune), CUT max = 2,8   (parcele de colţ)

    – retragerea minimă faţă de aliniament:  se va stabili prin PUZ 

    – retrageri minime faţă de limitele laterale; h/2 dar nu mai putin de 6,0m în UTR UEi, respectiv h/2 dar nu mai putin de 4,5,  în UTR Et;

    – retrageri minime faţă de limitele posterioare: h/2 dar nu mai putin de 6,0m;

– Prevederi P.U.Z. – R.L.U. propuse:

    – UTR Ei;

    – regim de construire: deschis;

    – funcţiuni predominante:  Funcţiuni industriale şi de depozitare, funcţiuni de servicii industriale şi servicii tehnice, funcţiuni aferente infrastructurii de transport, zone verzi de folosință comună;

    – H max:  H max: 22 m la cornișă, respectiv un regim de înălţime de (1-3S)+P+5E+R

    – POT max = 60,0%;  – CUT max = 1,5;

    – retragerea minimă faţă de aliniament:   10,0m

    – retrageri minime faţă de limitele laterale;  5,0m;

    – retrageri minime faţă de limitele posterioare: 5,0m;

– circulaţii şi accese: accesul în zonă se realizeaza pe  str.Corneliu Baba;

– echipare tehnico-edilitară: se va realiza racordul la retelele edilitare prin extinderea acestora pana la nivelul parcelelor, prin grija beneficiarului și pe cheltuiala dezvoltatorului.

– Prin documentatia de urbanism se propune:

  – Reconversia funcționlaă a terenului situate în UTR Et în UTR Ei;

  – Parcelarea terenului care a generat PUZ-ul, rezultand 40 loturi  din care 36 parcele destinate construirii pentru activități economice industriale ( lot 2, lot 4 – 11, lot 13-39), 3 loturi destinate amenajării de zone verzi cu acces public nelimitat (lot1, lot 3, lot 12) și un lot destinate constituirii drumurilor publice de access (lot 40); Suprafața minima lot construibil – 2000 mp

  – Constituirea unei rețele de drumuri publice cu profil transversal de 17,0m care va asigura accesul la parcele si se va conecta la reteaua stradala a municipiului prin intermediul str.Corneliu Baba;  Între lot 1 și lot 2 profilul drumului va fi de 16,0m

  – Stabilirea reglementărilor urbanistice pentru parcelele rezultate

– Se pot accepta alipiri de parcele în vederea obținerii unor suprafețe mai mari pentru construire. Este prezentat un scenariu privind posibilitățile de alipire (planșa U04b)

– În fiecatre incintă se vor asigura locuri de parcare conform prevederilor cuprinse în anexa 2 din RLU afferent PUG.

– Loturile din partea centrală a zonei studiate (lot16-lot27) vor avea acces doar din drumul situat în partea estică. Se va avea în vedere ca mobilarea acestora să fie astfel concepută încât dinspre drumul de la vest să nu fie pecepute ca funduri de curți

Documentatia ce va fi supusa aprobarii Consiliului Local va contine documentatia cadastrala privind constituirea drumurilor propuse si angajamentul initiatorului PUZului  (autentificat notarial ) privind  trecerea terenului  necesar constituirii drumurilor publice va trece din proprietate privata in domeniul public si extinderea utilitatilor pana la nivelul parcelelor pe cheltuila acestuia;

– Zonele verzi de folosință comună vor rămâme în proprietate privată cu access public nelimitat; 

            In temeiul art. 28 al Regulamentului local de implicare a publicului in elaborarea sau revizuirea documentatiilor de urbanism si amenajarea teritoriului, aprobat prin HCL 495/2019, modificat prin HCL 817/2024, in perioada 02.07.2025-27.07.2025  publicul poate sa consulte si sa-si exprime opinia, in scris privind documentele complete ale propunerilor PUZ-ului.

            Plansa cu reglementarile propuse prin PUZ poate fi consultata pe pagina de internet www.oradea.ro la https://oradea.ro/urbanism/planuri-urbanistice/ sau la sediul Primariei Oradea- in Centrul de Relatii cu Publicul, marti si vineri, intervalul orar 13-15.

            Sesizarile/sugestiile se pot trimite la adresa de  e-mail:  alina.cadar@oradea.ro , prin posta la adresa: Primaria municipiului Oradea, Piata Unirii, nr.1,Directia Arhitect Sef, Compartiment Urbanism si Avize sau in Centrul de Relatii cu Publicul, la sediul Primariei Oradea.

            Persoana responsabila cu informarea si consultarea publicului este d-na  Alina Cadar,  consilier in cadrul Directiei Arhitect Sef–Compartimentul Urbanism si Avize, telefon 0259/408876, e-mail:   alina.cadar@oradea.ro.

            Raspunsul la observatiile transmise va fi publicat in intervalul 28.07.2025-11.08.2025 pe paginile de internet: www.oradea.ro.    Va informam faptul ca in situatia in care depuneti sesizari/observatii, la prezenta documentatie, termenul raspunsului nostru catre dumneavoastra se poate prelungi, depinzand de punctul de vedere formulat de arhitect impreuna cu initiatorul acestui plan.  

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut