Asociații de proprietari

- îndrumarea şi controlul asociaţiilor de proprietari de raza municipiului Oradea;

- atestarea administratorilor prin eliberarea atestatelor de administratori de condominii;

- acordarea de asistenţă privind înfiinţarea, divizarea, dizolvarea şi modificarea statutului şi acordului de asociere a asociaţiilor de proprietari;

- păstrarea dosarelor de înfiinţare a asociaţiilor de proprietari precum şi evidenţierea acestora în baza de date;

- acordarea de relaţii cu publicul zilnic, conform orarului stabilit, în vederea furnizării de asistenţă de specialitate pentru asociaţiile de proprietari; acordă asistenţă persoanelor care reclamă diverse aspecte ce intră în competenţa biroului;

- redactarea răspunsurilor la diferite solicitări din partea cetăţenilor şi a instituţiilor publice din municipiu, pe probleme specifice biroului;

- efectuarea de verificări financiar-contabile şi de gestiune a asociaţiilor de proprietari;

- constatarea contravențiilor prevăzute și sancționate ca atare de Legea nr. 196/2018, cu modificările și completările ulterioare și de Legea nr. 82/1991, cu modificările și completările ulterioare;

- ţinerea evidenţei situaţiei soldurilor elementelor de activ şi pasiv de la asociaţiile de proprietari;

- întocmirea şi prezentarea de informări şi referate, pe baza verificărilor în teren a cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, adreselor şi notelor de audienţă;

- redactarea răspunsurilor la sesizările formulate în baza Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public;

- păstrarea dosarelor de Legea nr. 112/1995 şi formularea răspunsurilor legate de acestea;

- desfășoară activități privind pregătirea, organizarea și desfășurarea alegerilor generale și locale, prezidențiale, europarlamentare și a referendumurilor, conform legilor în vigoare;

- afişarea şi întocmirea proceselor-verbale a citaţiilor, publicaţiilor de licitaţie, şi a sentinţelor penale, minute, copii minute penale;

- repartizarea şi înregistrarea corespondenţei în cadrul Direcţiei Juridice;

- deplasarea în teren la diferite solicitări din partea cetăţenilor şi a instituţiilor publice din municipiu, pe probleme specifice serviciului;

- verificarea si vizarea declaraţiilor de întreţinere şi a declaraţiilor pentru forţa de muncă sezonieră.

În municipiul Oradea funcționează peste 900 de asociații de proprietari. 

Lista asociațiilor de proprietari poate fi consultată aici:

LISTA cu Asociatiile de proprietari din municipiul Oradea 15.09.2023

Componența Biroului Asociații de proprietari:

 

Nume PrenumeFuncțiaAdresa mailTelefonInterior
Munteanu Laza DeliaȘef birouaspro@oradea.ro0259/437000214
Chirilă AdrianaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214
Dulău CameliaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214
Marin AureliaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214
Tiurbe MarianaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214
Negruț-Poșan OlimpiaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214
Bogdan Florina MariaConsilieraspro@oradea.ro0259/437000214

 

Contact:  Piața Unirii nr.1, parter, camera 21

Program cu publicul: Zilnic, orele 8-12

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut